Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #5

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-20, 15:46   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Sommerskolen. Fint at dere vil gi et tilbud til våre elever. Men kom med en ferdig pakke... Ikke la meg få jobben... Men, jeg har fått lærere som ønsker å jobbe, noen få elever er meldt på. Nå tar jeg kvelden.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 04-06-20, 19:39   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Sommerskolen. Fint at dere vil gi et tilbud til våre elever. Men kom med en ferdig pakke... Ikke la meg få jobben... Men, jeg har fått lærere som ønsker å jobbe, noen få elever er meldt på. Nå tar jeg kvelden.



Jeg leste om tilbudet i dag. Jeg har regnet med at de som var ansatt til sommerskolen også skal hit? At det ikke kun er lokale lærekrefter.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 04-06-20, 19:46   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.105
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Sommerskolen. Fint at dere vil gi et tilbud til våre elever. Men kom med en ferdig pakke... Ikke la meg få jobben... Men, jeg har fått lærere som ønsker å jobbe, noen få elever er meldt på. Nå tar jeg kvelden.

Sommerskolen i år er jo direkte provoserende. Du hadde mer enn nok fra før nå, altså.

Jeg er skikkelig oppgitt over at de ikke kunne gjennomføre som planlagt, men å så dytte hele jobben over på allerede overarbeidede skoleledere er jo helt håpløst.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 04-06-20, 19:58   #4
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.206
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Sommerskolen i år er jo direkte provoserende. Du hadde mer enn nok fra før nå, altså.

Jeg er skikkelig oppgitt over at de ikke kunne gjennomføre som planlagt, men å så dytte hele jobben over på allerede overarbeidede skoleledere er jo helt håpløst.

Vi fikk første hint for to uker siden. Tirsdag for en uke siden fikk vi beskjed om at det blir sommerskole og om vi kunne skaffe noen ansatte. Torsdag fikk jeg brosjyren som ble delt ut (jeg gikk rundt i alle klasser for å informere) og jeg sendte e-post til aktuelle ansatte. Fredag kom ny mail, om jeg kunne sende navn på aktuelle ansatte og gi et antall elever som kommer. I går lurte de på om en av lærerne våre kunne være teamleder. Og i dag, tada, lurte de på om en av lærerne kunne veilede lærerstudenter som trenger praksis. Ja, og så må jeg gå gjennom alle svarslippene og melde elevene på sommerskolen. Men det var en sperre slik at jeg bare fikk meldt på 2 av 3 uker, så jeg må inn igjen for å fikse. Og alt dette for foreløpig 9 elever.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 04-06-20, 23:13   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #5

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Vi fikk første hint for to uker siden. Tirsdag for en uke siden fikk vi beskjed om at det blir sommerskole og om vi kunne skaffe noen ansatte. Torsdag fikk jeg brosjyren som ble delt ut (jeg gikk rundt i alle klasser for å informere) og jeg sendte e-post til aktuelle ansatte. Fredag kom ny mail, om jeg kunne sende navn på aktuelle ansatte og gi et antall elever som kommer. I går lurte de på om en av lærerne våre kunne være teamleder. Og i dag, tada, lurte de på om en av lærerne kunne veilede lærerstudenter som trenger praksis. Ja, og så må jeg gå gjennom alle svarslippene og melde elevene på sommerskolen. Men det var en sperre slik at jeg bare fikk meldt på 2 av 3 uker, så jeg må inn igjen for å fikse. Og alt dette for foreløpig 9 elever.

Det er helt hinsides. Det er noen ganger skremmende enkelt å dytte ansvar og oppføling nedover. Når man heller ikke er del av beslutningsprosessen så man er infomert underveis og kan komme med ørlite tilbakemeldinger er det vanskelig.

Og ni elever til et slikt tilbud er trist.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no