|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sy munnbind-trådHvis man har innlegg og flere lag, er midtsøm uproblematisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sy munnbind-tråd
Jeg føler jeg får litt blandede signaler her.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sy munnbind-trådDet står råd om munnbind på helsedirektoratet sine sider og der står det at man ikke skal ha vertikale sømmer langs nese, munn og hake: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sy munnbind-trådJeg har sydd en hel haug etter oppskriften til Stoff & Stil. Jeg forsøkte flere forskjellige design, men det var den vi syntes satt best. Det ser ut til å være to vertikale sømmer, men dette er bare innstikk slik at den skal sitte bedre. Det er dessuten stoff på begge sider.
|
|
|
|
#5 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Sy munnbind-trådJeg har sett på utallige videoer og oppskrifter, og endte opp med å lage min egen variant.
|
![]() |
|
|