|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salongbord, hva har du?Jeg har et teak-bord fra 70 tallet som er høyere enn en del av de mer moderne bordene. Det er også relativt langt, men ikke så veldig bredt (60cm tror jeg). Det går fint an å spise ved! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salongbord, hva har du?Vi har 2 stk Moods sofabord fra Bolia - 60cm og 90cm. Vi kjøpte disse i fjor og før det hadde vi et stort salongbord. Trodde jeg ville savne et stort bord, men jeg er mere fornøyd med disse små. Vi har spisestue ved siden av så vi spiser sjelden ved dette bordet, men det blir kanskje kaffe og kaker eller slikt. Liker spesielt at vi kan flytte disse bordene enkelt til der det trengs et bord som til å ha en kaffekrus i hver ende av sofaen.
![]() |
#3 |
koko
|
![]() Sv: Salongbord, hva har du?Har Stressless Style sofabord med tilhørende sidebord (som er litt høyere).
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salongbord, hva har du?Jeg hadde et Skeidarbord fra 1987 fram til i fjor, da ble det gitt bort. Det var høyt nok til å spise filmtaco og filmpizza av. I dets sted har vi nå et sånnt lavt et som eldste har satt der, inntil videre. Begge har gammel standardstørrelse på overflaten. Oppe har vi et mindre salongbord fra ca 1955, det har tacofredaghøyde, er relativt lite i overflaten og jeg digger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Salongbord, hva har du?
Vi har også disse, hatt de i 8 år og tror aldri vi kommer til å bytte de ut. |
![]() |
![]() |
![]() |