Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #9

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-21, 23:05   #1
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Snø og ski.

annemede er aktiv nå  
Gammel 10-01-21, 23:13   #2
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

At kohortbestevenninnen uventet kom på besøk til middag og skravling i dag.

Shun er aktiv nå  
Gammel 10-01-21, 23:15   #3
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

At jeg endelig fikk gått tur i skogen med hunden.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 10-01-21, 23:24   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Koselig gåtur i lysløypa med venninne.

Gammel 11-01-21, 10:28   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

I går ble jeg glad av at yngste likte alpinkurset og vil stå ski. Jeg fikk en tur på langrenn i solnedgangen, virkelig vakkert i Nordmarka i går.

Gammel 11-01-21, 10:51   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For at mannen ble trukket ut på Kiwis kundelotteri og dermed fikk tilbake alt han hadde handlet for, OG at når det først skjedde, så var det på ukeshandel, og ikke en gang han handlet 4 liter melk (for jeg kjenner meg selv så godt at det hadde irritert meg. )

Gammel 12-01-21, 01:30   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

For at mannen ble trukket ut på Kiwis kundelotteri og dermed fikk tilbake alt han hadde handlet for, OG at når det først skjedde, så var det på ukeshandel, og ikke en gang han handlet 4 liter melk (for jeg kjenner meg selv så godt at det hadde irritert meg. )

Grattis! Ble det sånn grønn eksplosjon straks han kom inn døra hjemme?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-01-21, 10:38   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Grattis! Ble det sånn grønn eksplosjon straks han kom inn døra hjemme?

Paljetter og glitter og fyrverkeri!

(Nope, han glemte til og med å nevne det på flere dager. )

Gammel 12-01-21, 13:29   #9
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Lunsjtur med søsteren min.

Gammel 11-01-21, 15:30   #10
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Nydelig bilde Maverick! Jeg er litt misunnelige på de som har snø. Her på Jæren har det vært iskaldt lenge nå, men null snø.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-01-21, 15:32   #11
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Det var mye iskrystaller der jeg gikk tur på lørdag i det minste. Det var ganske stilig. Lyngen var dekket av de, og det raslet så fint når vi vasset avgårde.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_20210109_123751_compress30.jpg (186,9 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg IMG_20210109_215047_173_compress52.jpg (198,9 KB, 14 visninger)
frukt er ikke aktiv  
Gammel 11-01-21, 20:18   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Masterchef Australia har starta opp igjen

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 11-01-21, 23:07   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lang gåtur sammen med to av søstrene mine i vakkert snølandskap.

Gammel 12-01-21, 00:43   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Masterchef Australia har starta opp igjen

Takk! Det hadde ikke jeg fått med meg.

Lang og fin tlf samtale med venninne som jeg ikke har snakket med på lenge.

Gammel 12-01-21, 14:23   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Det snør! og litt
Etter at bilen gjorde en piruett, og endte opp i motsatt kjørefelt, et år det hadde snødd mye har jeg blitt litt redd for å kjøre på vinterføre.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-01-21, 18:43   #16
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

En fin kompliment jeg fikk på jobb i dag. Vi snakket om hva som gjør en til den en er. Hvordan man ser på seg selv, og hvordan andre ser på en. Så rekker en 3. klassing opp handa. -Vet du hva som er så fint med deg, «Kaija»? Du smiler alltid du. Klassen var i det hele enig med eleven, og jeg tok det til meg, selv om jeg stusset litt, for jeg vet at det hender jeg er både streng, morsk og brysk. Men den bryskheten går jo fort over igjen. Så tenker jeg at barna ser at jeg koser meg på jobb, og koser meg med undervisning, fag og elever, og at de kanskje kjenner og skjønner at de har en lærer som liker å være med dem. Klart det smiles da.

Sist redigert av Kaija : 12-01-21 kl 23:44.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 13-01-21, 14:06   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Dagslys og fuglekvitter gav meg eit bittelite blaff av vårkjensle.

Gammel 13-01-21, 14:20   #18
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Snø og nydelig vintervær i Bergen. Nabo med snøplog på bilen som sikrer at vi kommer trygt ned bakken hver eneste dag.

Gammel 12-01-21, 14:39   #19
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Og i neste uke skal jeg på hyttetur med bestevennen. Vi skal til Bakken gård ved Lysefjorden, og siden DNT har begynt med utleie av hele hytter får vi hele hytta for oss selv for 500 kr.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-01-21, 15:10   #20
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg i dag har tatt min første mammografi i regi av mammografiprogrammet. Tenk, nå tar Kreftregistret ansvar for dette de neste 20 årene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.