Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-20, 16:16   #10
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvis jeg må se eller høre EN ENESTE RANT TIL fra folk som IKKE er fra Østlandet om at vi ikke kan kjøre bil/ikke har sett uvær før/klager for mye/for ofte/ er for ofte i avisen/i nyhetene eller GUD VET HVOR, så blir jeg altså FORBANNA!

Vi HAR vær her. Mer enn 1/4-del av landets befolkning bor faktisk her. Og dessuten blir det trafikkaos i andre deler av landet OGSÅ når det blir brå værskifter.

Bevis: https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...ikkaos-i-troms

Men jeg er enig i at Dagbladets LIVE-overføring fra snøværet var en liten smule overkill. You give Østlandet a really bad name, Dagbladet.

Den dagen jeg, da var jeg Osloboer, brukte to (!!) timer fra Storo til Sinsenkrysset fordi det hadde kommet et aldri så lite dryss med snø, da ga jeg opp alt håp for Oslotrafikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.