Da har kameler blitt svelget og vogn blitt valgt
Jeg så en limegrønn Spirit S3 til salgs på NM, og ble veldig glad, for den fargen hadde jeg lyst på. Når vi var i Bergen tok vi turen oppom Biteringen på Nesttun for å prøvekjøre og sjekke fargen live. Der ble vi møtt av en veldig hyggelig selger som klarte å vende mor om til å velge en vogn der ungen satt vendt fra vognføreren. 
OTH var bare best til vår bruk, og når lillebror var superfornøyd når vi trillet prøvetur utenfor butikken, så ble det den. Jippi, jeg kunne kjøpe den brune lekre OTHen som jeg hadde hatt så lyst på. Meeen, så var det nå bare det at den var lekker for mor, men det var en annen en som var veldig gøy for lillebror synes jeg, og det er jo tross alt hans vogn ... 
Så da kjøpte vi en grønn i limited edition designer utgaven. 
Slik ser vognen ut:

Og slik ser den ut inni (sikkert kjempegøy for poden å titte på når han våkner )

Og her er blomstene sett fra andre siden (jeg sier til mannen at vi ikke kan oppbevare kalesjen nedslått, for da blir det krøllete, og det går jo ikke an med en så fin vogn, men han bare ler av meg. ):

(Men jeg må enda jobbe litt med magefølelsen som sier at jeg vil ha en vogn som er vendt mot meg, men til vår bruk så var denne den beste, og ungen var fornøyd og sover godt og bra i den, så da er vel alt bra ikke sant ...? )