Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #7

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-21, 16:36   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Samme her Pøblis. Det går bra med meg, men jeg blir trist, bekymret og fortvilet over at det er så mange det absolutt ikke går bra med. Ønsker masse styrke og utholdenhet til dem som sliter nå.

Gammel 28-02-21, 18:40   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Vaskemaskin ville ikke sentrifugere dyna til eldste gitt. Nå henger den klissvåt ute. 20 cm lenger enn den forrige og med den gikk det helt fint.

Kan gruffe over at eldste har most telefonen sin. Ingen bombe. Nesten overrasket over at den holdt så lenge egentlig. Det er ikke for ingenting at han har idiotforsikring som vi kaller det på alt han har.

Gammel 28-02-21, 23:50   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, i går fant jeg ut at det kommer vann opp av avløpet på vaskerommet når vaskemaskinen går. Okei, ikke så big deal, sikkert bare noe gruff i røra, det fikser jeg.

Nå rant det vann ut over hele kjøkkengulvet fra oppvaskmaskinen fordi pakningsstripsen eller hva det nå heter ikke er tett lenger.

Jaja. Det vet jeg ikke om jeg får til å fikse sjæl ass, og jeg betaler ikke for å fikse en ti år gammel dårlig maskin heller.

(Nnnngggh!)

Mulig det er universet som prøver å si at jeg ikke skal vaske ting?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 01:00   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mulig det er universet som prøver å si at jeg ikke skal vaske ting?

Det er mye å gå på før rotteinvasjon. Bare å chille med den vaskinga.

(Kjipt. Håper det ikke blir dyrt å fikse. )

Gammel 01-03-21, 01:01   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan sende ungene til bekken med klesvask og oppvask.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 02:35   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt 20 dager med migrene denne måneden. 14 dager nå i strekk. Jeg burde sikkert ha gått inn i såpekassetråden for å rope høyt og banne og sverte, men jeg orker ikke... Ikke engang rope via tastaturet. Jeg har bare mest lyst til å grine.

Håper du får fikset avløpene, pakninger og whatnot, Mave!

Gammel 01-03-21, 11:16   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har hatt 20 dager med migrene denne måneden. 14 dager nå i strekk. Jeg burde sikkert ha gått inn i såpekassetråden for å rope høyt og banne og sverte, men jeg orker ikke... Ikke engang rope via tastaturet. Jeg har bare mest lyst til å grine.

Håper du får fikset avløpene, pakninger og whatnot, Mave!

Det var heftig , håper det går over snart.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 10:13   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Izzi! Trenger du at noen brøler for deg?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 10:18   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

I dag vil jeg gjerne gruffe litt over årsoppgjør for et pandemiår. Det er ... ikke plankekjøring.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 10:20   #10
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Izzi: Håper migrenen gir seg, det er noe dritt altså!

I dag reiser jeg tilbake til sykehuset, føler meg som en forbryter som reiser imellom, men sånn er det når man bor i distriktet.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 11:16   #11
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Izzi: Håper migrenen gir seg, det er noe dritt altså!

I dag reiser jeg tilbake til sykehuset, føler meg som en forbryter som reiser imellom, men sånn er det når man bor i distriktet.

Lykke til .

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 10:24   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

på Izzi og Fjols.

Gammel 01-03-21, 10:30   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Lykke til, Fjols!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 10:54   #14
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Fjols: du har mer enn gyldig grunn til å reise, så det synes jeg du skal gjøre med god samvittighet

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Gammel 01-03-21, 11:01   #15
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Takk dere

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 11:17   #16
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klemmer på dere som har grunn til å gruffe!

Jeg er bare dritt, møkk, koko lei nå, uten at jeg egentlig har det reelt sett vanskelig. Bare blæh! Og mest fordi det er på ubestemt tid. Tror ikke lengre på at det blir bedre da eller da.

Gammel 01-03-21, 11:17   #17
Chablis
Drømmer

Standard

Starter ny måned med migrene.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 19:11   #18
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klokka på laptopen min går to minutter feil.
Det resulterer i at jeg begynner undervisningen for tidlig, gir for korte pauser osv.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 20:15   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Fjols: det er helt ok. Du kan reise - de som kan la være bør droppe det.

Gammel 01-03-21, 22:47   #20
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor har jeg tre døtre som kan krangle bedre enn meg?!?! Og hvorfor skal to av dem "gang up on" den tredje???? Og hvor er empatien?!?! Kommer den med alder og utvikling av frontal cortex????

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.