|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #7Ti ammekyr skulle kalve.
|
|
|
#3 |
|
Søt og rar
|
Sv: Gruffetråden #7
Heter det faktisk ku-kalv? Jeg har brukt det selv, men tenkt det sikkert finnes et bedre ord for de som kan sånt
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Er det sofaen som er røket eller beina? |
|
|
|
|
#6 |
|
bits and pieces
|
Det er hele kortsiden som kneler. Har spikra ekstra en gang allerede. Men kan altså rugge på den.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #7Floksa: 50-50 sjanse for kjønn, er det ikke? Det går i familien. Kan ikke vente annet av en guttemamma. Klart kuene også kalver hannkjønn.
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #7Kan vel ikke gruffe over det Floksa, du er jo ikke bedre selv.
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
can-jur
|
50/50 ja. Eller 1/10 i dette tilfellet (har fått okse-tvillinger)
Jeg har tatt en alvorsprat med Norvald. Han må virkelig skjerpe seg!!
Nå fikk jeg kaffe i nesa!!
Kvigekalv er vel det helt korrekte
|
|
|
#16 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråden #7Ser ut som ene sofaen synger på siste verset. Har lappet og snekret den sammen et par ganger. Vi kan ikke legge særlig vekt på ene armlenet, men der er det mest bein likevel. Men nå er det konstant "møkk" ved ene beinet på den ødelagte siden.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sjekk finn |
|
|
|
|
#19 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #7Jeg ser på krim på NRK. Det er tre (tror jeg) damer med langt, mørkt hår som er sentrale i handlingen (de er tilknyttet kretsen som blir etterforsket), og jeg blir så irritert, for jeg ser ikke forskjell på dem! Jeg er litt ansiktsblind, men det er sjelden det er så problematisk.
|
|
#20 |
|
Klar
|
Haha, så kjent! Jeg klarer knapt å skjelne noen fra hverandre på film og i serier må jeg gjerne ha sett mange episoder før jeg kjenner igjen hovedpersonene. |
|
|
![]() |
|
|