|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?
Jo! Skal se om jeg finner oss igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
Jo, stemmer det. Men gruppa har blitt arkivert av FB, ikke vært aktivitet der på lenge.
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg må ihvertfall klare å ta av korona kiloene. Ellers satser jeg på å fortsette med gode treningsvaner, samt prøve mer, god vin :skål: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Åh! Kom på mer, jeg vil nyte naturen mer, i år har naturen vært en lifesaver, så jeg skal fortsette å bruke naturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg fant igjen FB- gruppa og reaktiverte den og la ut et innlegg. Hvis noen Oslo/omegn-folk vil være med i en slik turgruppe, gi meg et pip, så skal jeg invitere.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Var allerede medlem. Og har svart.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
Pip! (Litt raus definisjon av Oslo-området, men lell).
![]() |
#9 |
Er frisk!
|
Se prikk!
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags trening og hvorfor hudpleie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Leser
|
Jogging. Trodde opprinnelig jeg var for tung, men ble overtalt av noen jeg kjenner + en PT om å gi det et forsøk. Jeg startet der av tre grunner a) det er enkelt utstyrsmessig b) kan gjøre det alene, når som helst hvor som helst, mao veldig fleksibelt c) best å trene ute i forhold til korona. Nå har jeg også gått på ski, skøyter og syklet. Jeg skal bare "opp" i aktivitet, hvilken treningsform er ikke så viktig for meg (men fleksibiliteten er grei å ha med)
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?-Ta av et par julekilo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Her er spinnoff-turtråd:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Egentlig, egentlig har jeg lyst til å finne meg en annen jobb i 2020.
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Ny jobb står på agendaen her og, men heldigvis ingen umiddelbar stress.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Vi skal over på et mer plantebasert kosthold, med flere vegetarmiddager i uka enn vi har nå. Jeg vil komme skikkelig igang med yoga igjen, samt styrketrening, for det trenger kroppen min virkelig. Jeg kjenner veldig på at hjemmekontorlivet ikke har vært spesielt sunt.
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg vil lære meg å strikke, og forære raggsokker til de som fortjener det til neste jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Vi kan alltid bli mer miljøbevisste. Tenke grønnere. Forsettet mitt for 2020 var å kaste mindre mat. Bli flinkere til å utnytte rester, tenke mer miljø, og det kommer jeg til å fortsette med i 2021. Vi gjorde mye bra i 2020, men kan alltid bli bedre.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Vi må bli flinkere til å spise rester. Få mer luft og mosjon.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nyttårsforsetter i 2021?Jeg må ta tak i hjemmekontor-/koronakroppen. Har mistet mye muskelmasse og kondisjon som følge av hjemmekontor, stengte treningssentre og manglende evne til å gjennomføre egentrening. Mistrives veldig med den slappe og tyngre kroppen jeg har nå, så det står høyt oppe på prioriteringslisten i 2021.
![]() |
|
|