Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 21:26   #1
tiril
Passiv

Standard

Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?

Eg har lese berliner...eremitt...og ligge i grønne..på rappen etter kvarandre. Og ja den siste boka skuffa meg faktisk litt, skal det ikkje komme ei bok til altså???? Det trudde eg faktisk, for synes det var veldig mange lause trådar. Eg likar å vite slutten liksom,ikkje berre å tenke at sånn og sånn er det kanskje og kva skjer vidare...Liker at det er en konkret slutt liksom..

Synes det var litt vel mykje grisar,drikking og for fjasete og teit Erlend. Hadde liksom håpa på at han normaliserte seg litt eg då. Men han vart jo helt blond.
Og Torunn skjønne...havna ho virkelig med spooky christer??? Føler han har ugler i mosen... Kan umulig bli lykkelig med han vel, tross smashing sex...?
Nei det må berre komme ei bok til, med endelig oppsummering av alle sine LYKKLIGE liv,etter år med elendighet!!!

Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 21:30   #2
tiril
Passiv

Standard

Sv: Ligge i grønne enger. Kva syns dokke?

Men eg må berre sei at eg lo godt ganske mange gangar gjennom dei 3 bøkene. Slik som ho beskriv brødrene,følelsane og kommentarane og tankane mellom dei. Reaksjonane, gniarfaktene etc..den måten Torunn røskar litt tak i dei etc. Kan sjå føre meg livet på gården... Og kjenne meg litt igjen mtp besteforeldrene mine,og andre gamle naboar heime. Var nok ikkje berre berre å vekse opp under og etter krigen...trang økonomi mot dagens overflod.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.