|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Inspirert herfra ble den en kraftig, hjemmelaget tomatsuppe, med grove pastaskruer og hjemmelagede kyllingboller fra fryseren, men pga. ørlite for mye chili for min families sarte ganer, samt at mannen min strengt tatt ikke syns supper er mat (noe jeg beleilig glemmer...) så var det ingen dundrende suksess akkurat...
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Vi skal ha nakkekoteletter stekt i ovn på en seng av squashskiver og potetskiver, lagt i lag med en boks tomater og en grønn guffe av persille, hvitløk, salt, pepper, olivenolje og sitronsaft. Det er godt, men det ble visst litt sein middag.
|
|
|
#5 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Har nettopp spist TACO. Uansett hvor harry noen synes det måtte være, så elsker jeg det.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?I dag ble det pizza fra Dollys. Det har vi ca annethvert år og godt er det, for det er ikke min favorittmat. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
re:designer
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Fisk, poteter og brokoli. Og så hadde vi jordbær etterpå. Nam! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Nakkekoteletter, stekt i ovn med hvitløk og ingefær, fløtegratinerte poteter, babygulrøtter og erter. Is og jordbær er rett rundt hjørnet.
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Vi hadde lammekarri med kokosmelk og cashewnøtter. Og bamsemums til dessert.
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Vi har vært på hyttetur, og siste måltid der var en litt stor lunsj klokka to. Vi kom hjem sent på ettermiddagen og hadde ikke planlagt noen middag, men når jeg leste om alt det gode her så ble jeg sulten gitt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skal du har til middag i dag?Fårikål. Jeg satte den på før vi gikk søndagstur, så den fikk kokt seg skikkelig mør og "i stykker" sånn som jeg liker.
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hva skal du har til middag i dag?I dag laget jeg middag av det jeg tilfeldigis hadde i skapet. Ble en kjempegod pastarett. Jeg vispet sammen egg, fløte, salt og pepper og vendte dette +en boks stekt, hermetisk kantarell i avsilt pasta. Hadde også i litt revet ost og rørte rundt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag?I dag har jeg tatt opp kyllingfileer og skal lage kyllingfrikase.
|
|
|
#17 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag?Jeg laget "hva har vi i kjøleskapet" i dag. |
|
|
|
![]() |
|
|