|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Leve uten bod?Det finnes jo masse sånne minilagerløsninger, da, for de tingene man trenger sjelden. Der kan man til og med lagre julepynten.
|
|
|
#3 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leve uten bod?Jeg flyttet fra han som samlet på alt, mens klarer meg utmerket med bod på 5 kvadrat.
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Leve uten bod?Eg kjenner på frustrasjon over mangel på lagringsplass (og har framleis kun gått gjennom kjeller hos eks, ikkje loft ...
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Leve uten bod?Vinterklær og kaketiner oppbevares i leiligheten. Man kan få plass til ganske mye med smarte oppbevaringsløsninger. Akkurat det er Ikea gode på.
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Leve uten bod?Jeg tar ikke vare på mye barndomsminner, leker og den slags da. Jeg tenker at det viktigste er de minnene man har i hodet, ikke ting.
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Leve uten bod?Å få vannlekkasje sånn at alt man eier og har må ut av boligen er forresten en fin anledning til å få kvittet seg med masse ting.
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Sv: Leve uten bod?Det høres jo ut som det første dere trenger å gjøre, er å rydde i alt dere eier. Hvis dere har arvet hus, så skjønner jeg at besteforeldres greier har fulgt med på lasset, men på et eller annet tidspunkt må dere jo ta stilling til hva dere skal gjøre med alt. Ingen har glede av det stuet bort på et loft, så å kaste ting, selge eller gi bort det andre kan ha glede av, og så beholde det dere selv faktisk ønsker å ha. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Leve uten bod?
Jeg anbefaler å bo i leilighet i et sameie med vaktmester. Mye mindre hassle enn om det er snakk om enebolig.
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Eller bli skilt, men det anbefales heller ikke. Det er både kjedelig og dyrt.
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Leve uten bod?Det går an å leie minilager der dere kan plassere barndomsminner etc. pluss ev. sykler på vinter og ski på sommer. Det koster litt, men sikkert mindre enn å kjøpe større leilighet for å ha mer lagringsplass der.
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Leve uten bod?Min plan for når det blir varmt i været er å
|
|
|
#15 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Leve uten bod?Jeg bor alene i leilighet, og har én utvendig bod. Der oppbevarer jeg friluftsutstyr som telt, kokesaker, ryggsekker mm. To kofferter og en stor duffelbag får plass inni hverandre. Så har jeg diverse merkede plastbokser med hundeting, mer friluftsutstyr, garn, bruksanvisninger etc. Verktøykasse, kjøkkenmaskin og juletrefot. Noen tørrvarer, toalettpapir, tørkeruller og grønnsaker på egne hyller. En sportsvogn og en stor dunk med hundemat. Det er flere tomme hyller i boden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Leve uten bod?Vi har 80 kvadratmeter bod på loftet og nesten like mye i kjelleren. Vi kan aldri flytte. Dvs. jeg kan, men ikke mannen min. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En som trener
|
Sv: Leve uten bod?Jeg synes 6 kvm bod høres mye ut, jeg! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Du skal få komme her og være konsulent etter korona, tror jeg. Betaling i vin greit?
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Leve uten bod?Jeg synes også 6 kvadratmeter høres mye ut. |
|
|