|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Ingen er uerstattelige. Og det er viktig at korreks kommer tidlig, før situasjonen har låst seg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Det er ekstremt ubehagelig å bli utsatt for brølefolk. jeg husker jeg leste intervjuet med LA for flere år siden, og reagerte på at hun virket å være litt stolt av at hun ble så sint. Jeg levde med en mann som mente selv at han var eksplosiv, men at det renset luften og at han var ferdig med ting etter å ha eksplodert. Han hadde overhodet ingen innsikt i hva de uforutsigbare eksplosjonene gjorde med folk rundt ham, verken hjemme eller på jobb. Han mente at det bare var slik han var og det måtte folk forholde seg til. Men for oss rundt var det uholdbart med plutselige eksplosjoner og utskjellinger, og selv om han mente seg ferdig etter å ha eksplodert, så satt vi andre ganske traumatisert igjen. Både vi som levde med ham, og de han jobbet sammen med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Veldig gode poeng, Pøbelsara. Jeg er så lei av den stoltheten noen av disse menneskene har. De forveksler eksplosjoner og sinne med tydelighet. De mener selv de er tydelige, og at dette må settes pris på på et vis fordi de jo renser luften. Men de gjør jo ikke det for andre enn seg selv. Man kan faktisk være tydelig og likevel rolig og sympatisk.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?
Dette er veldig sant. Det har altfor ofte blitt gitt for store innrømmelser til folk som er dyktige på sitt felt. Mange har fått oppføre seg som drittunger fordi de betyr noe for laget eller bedriften. Dette håper og tror jeg er på vei til å endres. Sakte men sikkert.
|
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?Denne dukket opp i freden min. En betraktning fra eksperter for og i mot å ta slike saker til retten. Vi har jo diskutert hvorfor en seriøs advokat gikk med på det. https://www.advokatbladet.no/arbeids...andling/163869
|
|
|
#6 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?
|
|
|
|
![]() |
|
|