|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
02-06-21, 00:24 | #1 |
|
Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter?Jeg er ute etter et skilt å henge på døra, "ute en tur, plutselig tilbake", i bloggknappformat. Altså ikke å slette hele greia eller fjerne kontaktene, bare legge den usynlig og passiv en stund, uten at det ser ut som om jeg plutselig har stengt ute enkeltbrukere, liksom. En anti-dramaqueen-pauseknapp. |
03-06-21, 01:10 | #2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter
Da er det kanskje helt feil tidspunkt å spørre pent om å få tilgang til bloggen din? |
03-06-21, 08:42 | #3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakterHehe- det tenkte jeg også
|
03-06-21, 09:04 | #4 |
Har tro på forbedring
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakterSkal du sette den så på pause at ingen får se i den? - Inne på bloggpanel kan du jo krysse av for at de i kontaktlista di "Kan se bloggen" og "Kan kommentere på innlegg" (husker ikke helt ordlyden selv om det er to min siden jeg sjekket *popcornhjerne*)
03-06-21, 10:46 | #5 |
Tidsklemma
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakterEller bare lage et innlegg «pause, kommer sterkere tilbake»?
04-06-21, 19:27 | #6 |
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakterDette er altså da ikke mer dramatisk enn at jeg må ha skjerpa fokus og prøver å kutte distraksjoner, og så hadde jeg altså da bare lyst til å "lukke døra til rommet mitt" så lenge, og synes løsningen med både å skrive et "snart tilbake"-innlegg er vanskelig for hvor lenge skal DET stå, da, før jeg lukker, og så plutselig er det en som ikke har sett det og som prøver å gå inn og tror at det er DEN ENE brukeren som er utestengt og så blir'e drama og grining og det orker jeg ikke. |
04-06-21, 22:30 | #8 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakterGod pause.
07-06-21, 17:56 | #11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det noen annen måte å pause bloggen for innsyn enn å fjerne alle kontakter"Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Maverick igjen." |
|
|