Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-21, 11:01   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Jeg har seks tantebarn i alderen 16-27 år. De bør få en oppmerksomhet (maks 150,- pr hode). Har dere noen ideer?

Gammel 03-10-21, 11:14   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har seks tantebarn i alderen 16-27 år. De bør få en oppmerksomhet (maks 150,- pr hode). Har dere noen ideer?

Mine fikk pysjbukser, edt, day toalettveske i fjor. Noe til bursdag rett før jul og noe til jul. Kjøpte mye gaver på Zalando i fjor.

Gammel 03-10-21, 11:22   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 11:40   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Spør igjen, jeg, for jeg lurer virkelig på dette: Hva med bytting på nett? Har som sagt slitt veldig med det selv, men ønsker også at mottakere skal kunne få bytte hvis de ønsker.

Man kan få byttelapp hos Cubus og XXL ihvertfall, så det burde ikke være så vanskelig. Søk på butikken og byttelapp.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 12:16   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker ikke på at mottager skal bytte, dvs jeg har to som potensielt vil bytte og de kjøper jeg til rett før jul. De andre blir alltid fornøyd og har aldri hatt behov for å bytte i følge de selv.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 13:48   #6
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Nææ, jeg tenker de heller får regifte gaven om det absolutt ikke passer.
I fjor kjøpte jeg gavesett fra Rituals til jentene, nieser,døtre og venninner. Tror de ble fornøyd. Mummiekopper er enkelt å få bytte i butikk her uten byttelapp, samme med bøker.
De nærmeste rundt oss opererer med ønskelister, så da samkjører vi hvem som kjøper hva og evt spleiser på dyrere gaver.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-21, 08:53   #7
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Nææ, jeg tenker de heller får regifte gaven om det absolutt ikke passer.
I fjor kjøpte jeg gavesett fra Rituals til jentene, nieser,døtre og venninner. Tror de ble fornøyd. Mummiekopper er enkelt å få bytte i butikk her uten byttelapp, samme med bøker.
De nærmeste rundt oss opererer med ønskelister, så da samkjører vi hvem som kjøper hva og evt spleiser på dyrere gaver.

Enig. Er ikke så opptatt av om de kan bytte. Litt farget av noen tiår med en familie som bytter ting de selv har ønsket seg, så gidder ikke ta hensyn til det, lenger. De bytter uansett, nærmest av instinkt. Er litt off-putting å i det hele tatt bruke tid på å finne gave til dem, når det er slik det er. Eller bruke penger på det. Eller kjøpe gave, i det hele..

Men til folk som vanligvis blir glade for gaven!

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 12:32   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mine fikk pysjbukser, edt, day toalettveske i fjor. Noe til bursdag rett før jul og noe til jul. Kjøpte mye gaver på Zalando i fjor.

Finnes det noe på Zalando i det prissegmentet, altså? Mulig jeg må sjekke der.

Gammel 03-10-21, 12:43   #9
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gavekort på kino, noe spiselig , lue, Kari traa ullsokker( ofte på tilbud til 99 for 2 pk)

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 13:31   #10
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Gavekort på kino, noe spiselig , lue, Kari traa ullsokker( ofte på tilbud til 99 for 2 pk)

Ja, KT ullsokker fikk noen i gave av meg i fjor.

Kinogavekort er jo lettest, da. Alle går vel på kino.

Gammel 03-10-21, 16:10   #11
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke alle går på kino

Jeg er overhode ikke i gang. Burde vel tenke på det.. men i år er hode helt tomt da det er så fult av andre ting.

Gammel 03-10-21, 17:30   #12
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Ikke alle går på kino

Jeg er overhode ikke i gang. Burde vel tenke på det.. men i år er hode helt tomt da det er så fult av andre ting.

Svært mange går på kino i alle fall.

Gammel 03-10-21, 16:44   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min datter med Asperger hater kino. Vi pleier å kjøpe gavekortene av henne.

Sånn ellers tenker jeg det er en bankers gave. De fleste går jo på kino.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 04-10-21, 21:39   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg har ei niese som kun ønsker seg KT ullsokker, enkelt og greit.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 11:03   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Kosmetikk, bøker, kinogavekort eller noe spiselig?

frukt er ikke aktiv  
Gammel 03-10-21, 16:38   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har faktisk kommet på et par ønsker til meg selv. Ikke verst.
Jeg må se å komme igang med guttas gave til foreldrene mine.

Gammel 03-10-21, 17:31   #17
millact

Standard

Har ikke tenkt på jul, men må vel snart.

Gammel 04-10-21, 18:17   #18
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Nå har jeg kjøpt fem gaver, bestemt meg for to gaver jeg skal strikke. I tillegg har jeg bestilt adventskalender til meg selv.

Gammel 04-10-21, 18:51   #19
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Hentet spiret som jeg har kjøpt til juletreet i dag, så da er jeg allerede mer i forkant enn jeg har vært på mange år.

Gammel 04-10-21, 21:27   #20
millact

Standard

Jeg tok bildet til julekort i sommer. Det er en start.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.