|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [2021] MaskoramaNei, men det er jo et hint som er fornuftig å bruke selv om få vet det. Å kle opp i massevis av skotske ruter uten at han har noe som helst tilknytning er bare tøysete.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [2021] Maskorama17 åringen skuffet, hun ante ikke hvem Jurizen er, aldri hørt om han.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: [2021] Maskorama
Vet ikke.
Kommer Charter-Svein fra Moss? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg hadde vært skuffet hvis hintene hadde vært så tydelige at de sendte oss rett i retning løsning allerede i første episode.
![]() |
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg hadde Jan Åge Fjørtoft som Frosken. Og at han snakket engelsk, ettersom han har en lett gjenkjennelig dialekt. Sønnen hans har spilt mange år i Skottland. Men akk nei.
![]() |
#9 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: [2021] MaskoramaJeg antar at alle skjønner at det er Otto Jespersen som er dragen? Nei? Jeg syns jeg kjenner noe så veldig igjen den stemmen fra Ottos forskjellige rants - men dragen virker litt for spinkel. Eller kanskje ikke?
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaI fjor tok jeg Trygve Slagsold Vedum etter første sending. hintet var ikke høyre, ikke venstre, men sentrum + at han vandret rundt på en gård.
![]() |
#11 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Den tok jeg også, mener latterenogså var til å kjenne igjen.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [2021] MaskoramaTror dere det er noen så lite kjente som feks. Hilde Louise Asbjørnsen?
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaArve Juritzen er svært lite kjent i denne sammenhengen, tenker jeg - for lite kjent etter mitt syn. Det er for lenge siden han har vært aktiv som "kjendis". Kan det være noen under 40 som har hørt om ham?
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaArve Jurtizen har ikke vært på TV siden jeopardy?? (Og TV2 hjelper deg?). Det kan vel være kjendser som ønsker comback også? I år føler jeg at det ikke er så gode sangere med.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaI fjor gikk Susann Goksør ut først. Sikker mange som ikke har hørt om henne av den yngre garde. Men samtididg skal det jo være noe for en hver smak, tenker jeg. Neppe mange pensjonister som hadde hørt om Herman Dahl heller. Jeg hadde det pga egne gutter. Han hadde "hiten" Fjortis baser på Justin Biebers Love yourself da mine var unge tenåringer/tweens.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: [2021] MaskoramaMen kan noe forklare for meg hva de her utsagnene har med Arve Juritzen å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tatt på
|
Forteller andre folks historie: Han har drevet/driver flere forlag (Juritzen forlag f.eks)
![]() |
#18 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [2021] MaskoramaBåret mange hatter er vel at han har hatt forskjellige yrke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [2021] MaskoramaSelvportrett... Har han utgitt den boken faren til ABB skrev om ABB eller roter jeg fryktelig her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|