Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 22:59   #1
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mörk blond

Er den naturlig? Jepp, fordi ...(pil ned)

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Har aldri farget det.

Går du ofte hos frisør? Har aldri klipt meg hos frisör. Har masse, masse kröller som vokser som de vil uansett, og derfor blir det like vellykket om det er en "ukyndig" som klipper. Eller meg selv.

Bilde takk! Haha.

Forövrig er jeg i Sverige og gidder ikke lete etter norsk tegnsett, ergo ö-ene.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 15:18   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken hårfarge har du?
Lys blond.

Er den naturlig?
Ja.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
---

Går du ofte hos frisør?
Tre ganger i året.

Bilde takk!
Tror ikke det, snart tre måneder siden sist.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:37   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Hvilken hårfarge har du?
Jeg har tre forskjellige farger jeg. Er ikke sikkert på akkurat hvilke farger det er, men håret ser brunt ut.

Er den naturlig?
Er brunette naturlig.

Har ei søster som skal ta svenneprøva neste måned. Så ho tar seg av det.

Går du ofte hos frisør?
Ca hver 6 uke, kanskje.

Bilde takk!
...

Sist redigert av Vanilja : 15-10-06 kl 19:39.
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:53   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken hårfarge har du?
Mellomblond. Varierer naturlig noe med årstidene.

Er den naturlig?
Ja, jeg har ikke prøvd noen form for farge siden en 10-kroners glansvask for femten år siden.

Går du ofte hos frisør?
Fire ganger i året. Jeg har langt hår i en klipp som ikke krever hyppig vedlikehold. Men jeg passer godt på håret i mellomtiden, og setter kur i badstu annenhver uke.

Bilde takk!
Hehe... eneste bildet jeg har hvor man ser håret mitt godt er fra januar, da jeg lot frisøren få lov til å gre ut håret mitt helt glatt. Det var rart, det! Jeg har et kjempestort og krøllete hår, og har ikke sett det glatt siden jeg var åtte.

Gammel 15-10-06, 19:00   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har jeg musegrått/mellombrunt hår (alt etter dagsform og selvtillitt).

Fargen jeg har nå er naturlig ja.

Jeg bleker/striper håret hos frisør om sommeren og farger det mørkere, gjerne med rødskjær hjemme om vinteren. Er i en mellomperiode nå og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal finne på.

Er hos frisør hver måned / annenhver måned. Jeg har kortklippet hår som er kjempetykt og det krever hyppig vedlikehold for å se bra ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:16   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå har jeg musegrått/mellombrunt hår (alt etter dagsform og selvtillitt).

Fargen jeg har nå er naturlig ja.

Jeg bleker/striper håret hos frisør om sommeren og farger det mørkere, gjerne med rødskjær hjemme om vinteren. Er i en mellomperiode nå og klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal finne på.

Er hos frisør hver måned / annenhver måned. Jeg har kortklippet hår som er kjempetykt og det krever hyppig vedlikehold for å se bra ut.

Jeg ser veldig for meg deg som rødhåra faktisk

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:34   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har nokså kort kommunefarget hår.

Var hos frisøren i forrige uke, to farger + bleking i tuppene. Mørk brunt innerst, og lysere og lysere utover.

Går til frisør hver 5.-6. uke.

Bruker penger på hår og briller, klærne kjøper jeg på kappahl...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:43   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg ser veldig for meg deg som rødhåra faktisk

Fordi jeg er så ....... sint?

Kort, rødt, røft og bustete gjennom vinteren. Men kanskje ikke denne vinteren, for jeg tipper klorvann tar knekken på enhver hårfarge

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:26   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Fordi jeg er så ....... sint?

Kort, rødt, røft og bustete gjennom vinteren. Men kanskje ikke denne vinteren, for jeg tipper klorvann tar knekken på enhver hårfarge

Sint nei?
Jeg er også rødhåra, og er ikke særlig sinna.. og har ikke sånn heftig temperament mange mener rødhåra jenter har heller

Men jeg bare ser det for meg.. uten spesiell årsak

Gammel 16-10-06, 16:42   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken hårfarge har du?
Kommuneblond med lyse striper (selv om graviditeten har gjort meg temmelig mørk. Blir det værende så mørkt tro? )

Er den naturlig?
Ja, den kommuneblonde delen (eller kommunebrune ) men stripene er fake

Hos frisør

Går du ofte hos frisør?
Annen hver mnd

Bilde takk!
Skal til frisøren i morgen. Kanskje jeg tar et bilde etterpå?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Bruker penger på hår og briller, klærne kjøper jeg på kappahl...

Enig! Mer HM på meg da. Men nå blir det nok mye Zara, skal bare kvitte meg med mage etc

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:54   #11
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Hvilken hårfarge har du? Blondt

Er den naturlig? Sluttet å farge det for 2 år siden, men har en del naturlige striper, og noe av tidligere farge er nok ikke klippet bort enda.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farget det alltid hos frisør

Går du ofte hos frisør? Nei, burde gått oftere

Bilde takk! Prøver å legge ved et bilde av nyere dato, men er veldig dårlig på bildebehandling....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg håret mitt.jpg (29,2 KB, 76 visninger)
Gammel 17-10-06, 15:07   #12
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Oi, så lite det ble da.
Kanskje jeg ikke skal forminske det så mye neste gang....

Gammel 17-10-06, 16:06   #13
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så mange flotte damer her!

Her er jeg etter frisørbesøk i dag:

Sist redigert av Hønni : 01-06-11 kl 20:14.
Gammel 17-10-06, 16:51   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Så vakker du er Hønni!!! Og kjempeflott på håret!!!

Du ser ikke ut som noen nybakt mamma, akkurat... Din fjortis!!

Gammel 17-10-06, 16:52   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Så søt du er Hønni. Du ser jo ikke det minste sliten ut etter et laaaaangt svangerskap og en fødsel. Du ser forresten veldig ung ut til å være trebarnsmamma!

Gammel 17-10-06, 17:06   #16
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

åh, så deilig en tråd. Just hva en 33 år gammel nybakt trebarnsmamma trenger å høre

Nabojenta og Canisa: har brukt opp de grønne for i dag, men skulle gjerne bombet dere med dem.

Gammel 17-10-06, 19:07   #17
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Så søt du er Hønni. Du ser jo ikke det minste sliten ut etter et laaaaangt svangerskap og en fødsel. Du ser forresten veldig ung ut til å være trebarnsmamma!

Jepp! Akkurat det samme tenkte jeg!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:50   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så fin du var!!
Nå fikk jeg litt lyst å klippe meg litt kortere og

(og håper jeg ser så fresh ut om 4 år )

Gammel 18-10-06, 19:19   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søta! (brukt opp prikken til deg...)

Gammel 18-10-06, 21:34   #20
tutta
Passiv

Standard

Fresh nybaktmamma!!!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.