Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-22, 15:38   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.427
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Jeg har utvokst yttertøy fra Herremannen og klær fra oss. Noen som vet om det er noen som tar imot dette i Oslo-området?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-22, 16:06   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.061
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har utvokst yttertøy fra Herremannen og klær fra oss. Noen som vet om det er noen som tar imot dette i Oslo-området?

Mitt inntrykk er at det ikke er generell innsamling i stor grad enn så lenge, sikkert fordi det krever mye koordinering og oppbevaring. Anbefaler å følge med på konkrete behov i lokale Facebookgrupper etc.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-22, 16:35   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.876
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har utvokst yttertøy fra Herremannen og klær fra oss. Noen som vet om det er noen som tar imot dette i Oslo-området?

De har mottak på Scandic Helsfyr, det går an å spørre der om de har det de trenger til folka som kommer dit?

Ellers kan jeg spørre litt rundt, siden jeg har noen Ukrainske kjente som snart får sine folk hit.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-22, 11:39   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

De har mottak på Scandic Helsfyr, det går an å spørre der om de har det de trenger til folka som kommer dit?

Ellers kan jeg spørre litt rundt, siden jeg har noen Ukrainske kjente som snart får sine folk hit.

Siste beskjed fra Helsfyr er at leker er populært, sko og slippers/tøfler str 37 og oppover er fint, det begynner å fylle seg opp med klær, men hvis det ikke er store mengder går det sikekrt fint. Barnetriller trengs også

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no