|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden 13
Jeg pleier ikke se det, det er nede i høyre hjørne på den høyre av de tre skjemen jeg har. Det er bare at de er akkurat det samme hjørnet som d et kommer en lit firkant en liten stund dersom noen ringer meg på teams (helt uten LYF, for et trådløse headsettet mitt sluker all lyd pc vil lage. Spiller den ikke av inni der heller den ringelyden forøvrig, det er testet) så jeg har utviklet en indre radar for å likevel se om det "skjer noe" nedi hjørnet der.
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden 13En annen tråd minnet meg på at det finnes mango-øl. Mango i seg selv er en ubrukelig, klissete, for søt og umulig å skrelle-frukt som enkelte insisterer på å blande i mat, til og med i mat som egentlig er skikkelig god
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden 13Karpaltunnel syndrom |
|
|
|
|
#5 |
|
lettere utlada
|
Sv: Gruffetråden 13Floksa:
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden 13Haha, Floksa! Den var en såpekasse verdig!
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden 13Jeg liker mango, jeg liker øl, men når det gjelder kombinasjonen er jeg hjertens enig med deg Floksa. Også når det gjelder tilsatt fruktsmak i øl generelt. Jeg synes øl i seg selv er såpass godt at jeg trenger faktisk ikke noen flere smakstilsetninger.
|
|
#8 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Gruffetråden 13Lange hår som må plukkes ut av sluken i dusjen med pinsett.
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden 13Legekontoret vårt har gått over til en løsning der du får time samme dag. Sikkert logistisk lettvint. Men ganske utfordrende når man har barn i skolen som skal til legen. Jeg kan ikke få melding om time klokka 10, klokka ni, for da får jeg ikke tak i eleven. Skolen (bør) har vel betydelig annet å drive med enn å løpe rundt å finne elever som skal til legen.
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
De har liksom samme greia her, men det fungerer ikke for de har ikke nok leger, og som regel er timene satt opp av de legene som er der til pasienter som skal følges opp. Jeg har fått det som jeg vil det siste året fordi jeg klaget legekontoret inn til statsforvalteren, så jeg har fått time når det passer.
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Mitt legekontor begynte også med det for noen år siden. Da jeg sa fra at det ikke gikk an å planlegge noe som helst ut fra det, mente de at alle var SÅ fornøyde, så Key var bare rar som ikke likte det. Men det må ha vært flere enn meg som klaget, for det gikk ikke lang tid før de kuttet det ut. Nå kan vi bestille lang tid i forveien, men en del timer blir ikke sluppet før samme dag, så man har også mulighet til å få time når det haster litt.
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Ja, det har vært svaret her også, og at legene er sååå fornøyde med systemet. Vel, de legene jeg har snakket med der har ikke vært fornøyde. så jeg vet ikke.
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden 13Jeg tar heller jobben med å plukke lange hår fra sluket enn å ha kort hår. Fire av husets fem beboere har langt hår … Han med kort hår er fritatt fra oppgaven.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 09-01-23 kl 13:39. |
|
|
|
|
#14 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråden 13Når vi først er på sluk... Kan vi gruffe litt over at oppgaven "Rense sluk" er så innmari kjip? Alle slukene mine gikk tette omtrent samtidig her i høst, jeg syns ikke jeg gjorde annet enn å vaske gugge, pille hår og pels og å tørke baderomsgulv i flere uker! |
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråden 13Mannen min og jeg må rett og slett bruke dusjen veldig forskjellig. Han sukker, stønner og renser sluk stadig vekk. Jeg er den eneste brukeren av den dusjen som har langt hår, så det er jeg som burde rense i den dusjen. Men; mens han beskriver at dusjen renner over av vann, men sånn er det ikke når jeg dusjer, så derfor ser jeg ikke problemet før han har fikset det ... igjen og igjen.
|
|
|
#16 |
|
Klar
|
Kanskje han står plantet med begge beina over sluket, dusjen på maks og bare zoooooomer ut? |
|
|
|
|
#17 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråden 13Jeg liker det lange håret mitt og renser heller sluk enn å ha kort hår. Det er ikke min favorittjobb (heldigvis gjør mannen min det minst like ofte som jeg gjør, selv om han på ingen som helst måte kan sies å bidra til problemet), men det samme kan jeg tross alt si om mye husarbeid. Det er bare noe som må gjøres innimellom.
|
|
#18 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråden 13Jeg tar opp det lange håret mitt fra dusjen etter hver gang jeg har dusjet. :rema1000:
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden 13Jeg tar også opp håret mitt etter dusj. Jeg har langt hår, og jeg miser mye hår, og det er ikke aktuelt med en så kort frisyre at hår ikke er noe problem. Men i likhet med Tjorven sin mann, må min bruke den p åen annen måte, for han klager over tett sluk, og han dusjer kort. Jeg dusjer lenger (Men ikke på noen måte daglig som ham, men jeg har hår som vaskes og sånn, han har lenger sjegg enn hår) og joda, om jeg ikke tar det opp så tetter dt seg, men jeg tar det jo opp og det er null stress, liksom.
![]() |
|
|