|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gruffetråden #14Jeg tror vi i år bare kjøpte til kontaktlæreren. Det er jo en haug med lærere å assistenter i klassen, så etter at de startet på ungdomstrinnet så er det bare kontaktlærer som får. Fram til da fikk også assistenten for da var de kanskje 2-3 i klassen.
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #14Må innrømme at jeg ikke aner OM det er assistenter i timene til mine barn, eller hva de eventuelt heter. Jeg skjønner det er sårt.
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråden #14Ferien jeg har gledet meg til i et halvt år der ut til å ryke fordi samboer må utføre noe tannkirurgi som MÅ gjøres før vi får dra. Siste frist for operasjon er mandag. Det virker hakket optimistisk å tro de klarer å skvise ham inn så kjapt og i ferien.
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #14Milfrid: Jeg skjønner godt du er skuffa, selv om ingen har gjort feil og noen kanskje trenger en klem også. |
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråden #14Strå - Stakkarsen er jo like skuffa han også, i tillegg til smertefull og DYRT inngrep, så han skal få masse klemmer og sympati.
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #14Vi har mistet ei ku. Hun har rett og slett skadet seg i juret i løpet av natta (de går på beite) og blødd ut. De har store vener som ligger på utsiden av juret og med skikkelig uflaks kan dette skje. En ting er det ganske store økonomiske tapet (70-100.000kr) noe annet er at det er skikkelig stusselig og masse ekstraarbeid. Og kuflokken blir urolig og lei de også.
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #14Så leit Floksa. Både med kua og inntektstapet. |
|
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråden #14Hjertensfryd, hos oss fikk assistent også gave, egentlig kun basert på at hen også har hatt navn og kontaktinfo på ukeplanen hele året. Ellers hadde vi ikke visst om det.
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #14På ungdomsskolen har jeg null snøring på om det er assistenter.
|
|
#10 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #14Her har det vært vanlig med gave kun til kontaktlærer, nettopp fordi det fort er noen som blir glemt ellers. |
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråden #14
Enig. Jeg synes det er en uting, men vet det er delte meninger. Har noen kolleger som tar i mot langt mer enn jeg ville gjort selv, blant annet smykker, leker til barna og klær.
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Enig. Selv om jeg synes det er veldig hyggelig. |
|
|
|
|
#13 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #14Helt enig, det trengs ingen oppmerksomhet. Lærere gjør jobben sin og får betalt. Mye bedre at ingen får enn at noen gjør det. Å bare gi til kontaktlærer synes jeg blir feil.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 27-06-23 kl 20:02. |
|
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråden #14Bring.
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #14En veltet flaske soyasaus langt oppe i et veldig fullt og en anelse rotete kjøleskap kan gi en litt stor vaske jobb....
|
|
#18 |
|
Har vasket (og kastet en del som ikke burde vært der) ale i tre hyller. Det over flaska bør også ryddes gjennom, men jeg har da et 3/4 rent kjøleskap og halvannen ledig hylle.
|
|
#19 |
|
Og i morges kunne jeg bekrefte at jeg må nok vaske grundigere, det lukter soyasaus i kjøleskapet. Det er nok noen krinker og kroker som ikke er vasket skikkelig ja. Får ta en runde med eddikvann eller noe sånn. (og da tar jeg like godt med øverste hylla også, så er hele greia tatt)
|
|
#20 |
|
|
Sv: Gruffetråden #14Vi måtte i hui og hast kjøpe nytt kjøleskap, og bestilte bortkjøring av det gamle samtidig. Er vant til å få et tidspunkt for når de kommer, men det har vi ikke fått. Bare vanlig pakkesporing i Posten-appen. Der står det nå Ut av utkjøringslager. Betyr det at det kommer i dag? Må jeg være hjemme og vente på det? Hadde vært fint å vite litt mer konkret, for jeg får ikke på plass det nye uten hjelp. Og mannen er i møter hele dagen.
|
![]() |
|
|