|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Unpopular opinion-trådAv erfaring påstår Helten at all vin, særlig rødvin, smaker migrene. Jeg mener at bobler ødelegger smaken av vinen og dessuten får jeg hikke. Champagne og proseco og øl med mye kullsyre er ikke gaver jeg setter pris på for å si det sånn. |
|
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg finner det kjemperart at man sammenlikner prosecco og cava/cremant/champagne. Det er jo virkelig 2 helt forskjellige ting, både smaksmessig, produksjonsmessig og drue.
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Unpopular opinion-tråd
Jo da, jeg kan godt si at jeg liker melk bedre enn brus f.eks. Kan si at jeg liker pærer bedre enn epler også.
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Unpopular opinion-trådEpler og pærer er jo relativt sammenlignbart det. Jeg liker epler, men er ikke glad i pære
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg har mistet mye av troen på Norge AS, mener at sosialdemokratiet knaker i sammenføyningene. Har inntrykk av at de fleste tror mer på institusjonene våre enn det jeg gjør. (Dette er over "hele fjøla")
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg fant frem denne tråden nå, for å si:
|
|
#11 |
|
Lesende
Frisører er det vits i, ellers måtte jeg klippet Helten og han klippe meg. Det skal jeg ikke utsettes for. Hudprodukter er noe jeg smører på deler av kropp og ansikt for å unngå kløe, og om sommeren for å unngå å bli solbrent. |
|
|
|
|
#12 |
|
søt
Sv: Unpopular opinion-trådFotball er kjedelig.
|
|
#17 |
|
Lesende
Nettopp. Det er sånn jeg tenker også. Selv om jeg har sett lite på fotball de siste årene. |
|
|
|
|
#18 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Unpopular opinion-trådJeg synes det er barnslig stor stas når noen strever og jobber hardt og til slutt lykkes, med noe som betyr så mye for så mange,
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 23-11-25 kl 13:53. |
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Unpopular opinion-trådJeg syns folks (spesielt damer på min alders) begeistring over magnoliatrær er falsk og latterlig. Blomstringen i Hardanger og kirsebærtrærne på St. Olavsplass og ved Rådhuset i Oslo er mye penere. Sist redigert av daffy : 23-11-25 kl 12:19. |
|
|
![]() |
|
|