|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: LivslærdomDet er forøvrig en lur ting å la være å plante sauseøsa i fanget på din nyslåtte kjæreste første gang man møter de kommende svigerforeldre og man skal spise middag.
|
|
#2 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom... meet the Fockers?
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: LivslærdomOg skulle man nå finne seg en kjæreste som ennå bor hjemme hos foreldrene i et ultrakonservativt kristent hjem, for så å snike seg til å overnatte hos ham fordi man ikke gidder dra hjem for natta, så for Guds skyld (pun intended) - snik deg ut tidlig om morgenen før morra hans ser deg.
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: LivslærdomHar bussen man har tatt blitt tatt inn til Tollkontroll og blitt sjekket i en times tid, så forvent at det kan sitte tollere på bussen når man kommer inn.
|
|
#6 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: LivslærdomEn prøvetube med tannkrem som skal ha en “icy white”-effekt kan for med letthet forveksles med en tube Canesteen dersom man er trøtt, distré og kontaktlinseløs.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#7 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: LivslærdomHer er en til!!
|
|
|
#9 |
|
Tøff
|
Sv: Livslærdom
Takk. =)
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Mja, kanskje. |
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: LivslærdomJeg har ledd av, og fortalt vitser om, det aller meste som det i det hele tatt går an å lage vitser om. En god del av dem ville jeg aldri fortelle til andre enn folk som jeg kjenner veldig godt og som kjenner meg godt nok til å vite at det ikke er psykopatisk ondskap som ligger bak. Og det er ganske sneversynt, i mine øyne, å påstå at det nødvendigvis må være ondskapsfullhet som ligger bak "upassende" vitser. Det kan være bare en veldig svart sans for humor. (Forteller man slike vitser offentlig, er jeg enig i at det i det minste tyder på en ekstrem mangel på innsikt og forståelse.)
|
|
#12 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: LivslærdomJeg har stor sans for ramsvarte vitser/historier. Uten at jeg beveger meg altfor langt ut fra midten på ondskapens normalfordelingskurve. I utgangspunktet synes jeg alt kan spøkes med, men vil man unngå negative reaksjoner så er det en fordel å vurdere sitt publikum på forhånd. |
|
|
|
|
#13 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: LivslærdomLes alltid korrektur på sms, ellers kan det hende at man inviterer kompiser på vin og pisk når man egentlig vil spille Risk.
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: LivslærdomHvis du en kveld oppdager at 8-10 fjortiser bruker naboens terasse som skaterampe, så ikke åpne vinduet og rop til dem at de får pelle seg bort til sin egen terasse. Det kan nemlig hende at naboen har latt dem få lov til å holde på, fordi en av dem er nevøen hennes. Og da føler man seg ikke veldig smart når naboen kommer ut og lurer på hva du roper for.
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
#16 |
|
Sær og kresen
Sv: LivslærdomIkke stikk nesa helt inntil den lille åpningen på vannkokeren for å se om vannet koker. :rudolf:
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: LivslærdomFor alt i verden, når parketten er våt og du er barbeint, ikke løp for fort over gulvet. Det kan resultere i et ublidt møte med ovnen. |
|
|
#18 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Riktig. Det kan føre til ekteskap. :datapunkt:
Det samme gjelder Skype, ellers kan man komme til å kalle sin britiske sjef for "Pig" når man egentlig bare skulle si "Ping". |
|
|
|
|
#19 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom- husk å holde munnen lukket når du spiser cherrytomater i lunsjen, ellers kan innholdet elegant sprute over i sjefens lunsjtallerken
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Livslærdom[quote=zeppelin;1621432 - ikke innrøm at du har fortalt eller deltatt i kreftvitser[/quote] |
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|