|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Livslærdom
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: LivslærdomAh, det var slik jeg trodde du mente ja. Det er den eneste typen som er brukandes for en som er "spiss i rompa". Lenestol hadde jo selvfølgelig vært enda bedre. :makelig anlagt:
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: LivslærdomHerlig, billa |
|
|
|
|
#5 |
|
Permakulturell
|
Sv: LivslærdomDet er lurt å vanne ut pinnekjøtt før man tilbereder det. Har jeg hørt.
|
|
#6 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomHvis du har mensen og skal ut på joggetur; Husk for all del å dytte inn en tampong før du begir deg ut. Å glemme dette kan resultere i at du må snu på grunn av blod rennende nedover innsiden av beina. |
|
|
|
|
#8 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: LivslærdomDersom ein har eit prosjekt som hastar, og har jobba halve natta med å legge inn 225 linkar, kan det vere lurt å først ha sjekka at ein har klikka på den avgjerande knappen som får det til å fungere. Dersom ein ikkje kjem på det før etter at alle linkar er lagt inn, blir ein nemleg sitjande opp resten av natta for å legge linkane inn på nytt igjen. |
|
|
|
|
#9 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: LivslærdomIkke åpne rustent 10-meters målebånd med ødelagt springfjær 20 cm fra ansiktet. Det kan være at det er spenst i den utrolig lange fjæra fortsatt.
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: LivslærdomJeg
|
|
#12 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Livslærdom
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: LivslærdomSkjønner godt at det var kjipt, Minni.
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: LivslærdomNår du får besøk og kjenner en rar lukt... Ikke let høylytt etter kilden til lukten og vis åpenlyst at det er tærne til besøket som er grunnen til stanken.
|
|
#17 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LivslærdomSkriv alltid handlelapp (også når du skal kjøpe bil, så slipper du sjokket da du oppdager at du har kjøpt en Auris når du skulle hatt en Yaris Sist redigert av malou : 22-05-09 kl 18:36. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall |
|
|