|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
17-11-23, 08:53 | #1 |
can-jur
|
Lage (designe) pepperkakeformer?Jeg ønsker meg noen ganske sære pepperkakeformer.
17-11-23, 09:16 | #3 |
can-jur
|
Sv: Lage (designe) pepperkakeformer?
Det var rett og slett et eminent forslag! Jeg ikke bare kjenner men har en i tjukke slekta!
17-11-23, 10:59 | #4 |
heimføing
|
Sv: Lage (designe) pepperkakeformer? |
17-11-23, 11:38 | #5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: Lage (designe) pepperkakeformer?Hvis du ikke trenger å lage veldig mange så kan du vel bare tegne/printe en mal på papir og skjære rundt med en spiss kniv, slik som med pepperkakehus?
17-11-23, 12:26 | #6 |
VeloppDragen
|
Sv: Lage (designe) pepperkakeformer?Jeg vil gjerne si at jeg ikke syns det der er sære ønsker.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
17-11-23, 12:29 | #7 |
can-jur
|
Sv: Lage (designe) pepperkakeformer?
Jeg har dilla og har stort sett alle fasonger. Inkludert hele kufamilien, flere heste og hunderaser og de fleste kjøretøy Også femtagget stjerne og fisk. Men str gjør det vanskelig. De skal være så store. Skal brukes for mye til at det er aktuelt å skjære for hånd.
|