Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om dobbeltforsikring

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-23, 09:46   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om dobbeltforsikring

Jeg tror det må bli en vurdering av kostnad som avgjør, har dere råd til å sitte med 2 boliglån og hvor lenge ? Hvor mye koster denne forsikringen i sammenligning, og hvilke kostnader dekker den faktisk ? Så blir det et regnestykke på hva som lønner seg og hvor smertegrenser går for dere ?

Jeg er risiko avers og hadde ikke kjøpt før jeg hadde solgt i dagens marked. I nabolaget mitt feks så har det faktisk blitt lagt ut 3 objecter de siste 6 måneder, og det er over 10 år siden forrige salg i gaten. Det ene huset ble solgt umiddelbart til et par 100 000 under prisantydning. Huseieren hadde brukt ett år på å male og stylet huset til salg. Hus nr 2 er et oppussingsobject til flere mill under nabohuset som ble solgt med en gang, jeg tror ikke det blir solgt med det første. Det 3. huset ble kjøpt av noen vi kjenner som har vært på jakt etter større bolig i samme nabolag i årevis. De har ikke fått solgt rekkehuset sitt til tross for reduksjon av pris på over 1 mill. Rekkehusene flyr vanligvis ut med en gang. De sliter skikkelig med økonomien desverre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.