Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bath i fire dager på lavt batteri

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-24, 09:14   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Bath i fire dager på lavt batteri

Det er tid for ferieplanlegging i foreldreportalen ser jeg. Inspirert av flere andre tenkte jeg å be om tips til hva jeg bør prioritere å orke når vi skal være fire dager i Bath i sommer. Jeg har ikke vært der før, og har notert meg å se de romerske badene, besøke Jane Austen-senteret (men mottar avbefalinger dersom det er aktuelt) og kanskje dra på dagstur til Stonehenge?

Etter Bath har vi leid vår faste leilighet i Cambridge i 10 dager. Da er planen at jeg skal ha mest mulig base der mens mann og barn kanskje tar en natt eller to i London. Selv om jeg er bedre kjent der tar jeg gjerne i mot tips om fine ting i dagsturavstand fra Cambridge, helst på toglinje eller akseptabel bussavstand. Har som alltid tenkt å gå til Grantchester, og så lurer jeg på å gjenbesøke Ely samt kanskje stoppe i en av hagebyene på toglinja mellom London og Cambridge for der har jeg aldri vært men hørte nylig en spennende podcast om historien deres.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 09:31   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Jeg lurte på hvorfor du PLANLA å ha lavt batterinivå på mobilen. Men skjønner at det er jeg som har et problem ..

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 10:34   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg lurte på hvorfor du PLANLA å ha lavt batterinivå på mobilen. Men skjønner at det er jeg som har et problem ..



Man kan jo lure på hvorfor jeg planlegger å ha lavt batterinivå på meg selv også, men erfaring tilsier at det kommer til å være sånn i sommer også.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 11:59   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.263
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Det er mange år siden jeg var i Bath, men kafeen jeg likte så godt eksisterer fortsatt ser jeg.
https://www.rosarioscafe.co.uk/?fbcl...Z3E9DaGdZ3NwNY

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 12:52   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er mange år siden jeg var i Bath, men kafeen jeg likte så godt eksisterer fortsatt ser jeg.
https://www.rosarioscafe.co.uk/?fbcl...Z3E9DaGdZ3NwNY

Det så ut som en veldig koselig plass!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 14:16   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Trenger man fire dager i Bath? Det er mulig jeg er preget av dårlige minner fra en ferie for ti år siden i Bath og Cornwell. Har dessverre lite å bidra med. Vi var bare der i én dag, da, og det opplevdes som akkurat passe. Det var før det daglige regnet og den verste bilsjuken satte inn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 15:19   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.963
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Jeg anbefaler dagstur til Stonehenge. Og hvis dere har bil og skal kjøre dit anbefaler jeg også en liten avstikker på veien til eller fra for å se på Old Wardour castle. Veldig fin slottsruin og nydelig område rundt med bl.a. separat bankettsal, et liten vann og en grotte (og som en liten kuriositet: et treseters utedo, ikke for besøkende altså, men fra slottets storhetstid ).


Bluen: Dårlige minner fra Cornwall? Våre to uker i Cornwall i 2019 må være en av de klart beste familieferiene vi har hatt. Og jeg vil tilbake!

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 16:29   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.263
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Det så ut som en veldig koselig plass!

Ja, og maten var god!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-24, 17:05   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.540
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bath i fire dager på lavt batteri

Bath er hyggelig; husker fin hage og koselig b&b. Det er nok 24-25 år siden jeg var der. Stonehenge og katedralen i Salisbury anbefales.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no