|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
16-05-24, 10:17 | #1 |
ctrl+z
|
Kjole, skjørt, shorts?Det er varmt og godt ute, hvilket betyr at buksene blir værende i skapet. Som hver vår funderer jeg nå på hva som er alternativet. Jeg går ofte i kjole, men det passer ikke alltid (type sykehustime hvor jeg ligger på en benk etc). Finnes det egentlig fine shortser for frodige damer?
16-05-24, 10:19 | #2 |
--
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg har aldri vært en shorts-type, men fant disse i fjor og de sitter veldig godt. |
16-05-24, 10:30 | #3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Nå vet jeg verken hva du synes er fint, eller om du har behov for ekstra store størrelser og hva du legger i "frodig", men hvis du ser på Zizzi.no så er det i alle fall bilde av frodige damer i mange ulike typer shorts, så kan du se hvilke modeller du synes ser fine ut på dem? Der er det både løstsittende og smale, avslappet og mer dresset. Jeg synes for eksempel den som heter "Chinosshorts med lommer" er en type som kler mange, og er såpass nøytral at man kan gå litt bananas med fine sommertopper til.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-05-24 kl 10:38. |
16-05-24, 10:53 | #4 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg har lyst til å svare nei. Jeg klarer ikke å finne shortser som jeg synes blir bra på meg. Jeg klarer ikke engang å finne noe som er "levelig".
16-05-24, 10:58 | #5 |
intro
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?
Jepp. Går aldri uten. De har en glatt, fin og rimelig modell i 2-pakning på HM.
16-05-24, 10:58 | #6 |
Klar
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg bruker heller capribukse til rett under knærne enn shorts. Shorts ser ikke bra ut på meg, og har heller aldri gjort det. |
16-05-24, 11:00 | #7 |
ctrl+z
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg har sykkelshorts under, men følte meg underlig avklede hos kiropraktoren i går.
16-05-24, 11:03 | #8 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Hva med en luftig linbukse? |
16-05-24, 11:10 | #9 |
finner ut av mye
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Eller skort?
16-05-24, 11:44 | #10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg aner ikke om det ser bra ut eller ikke, (har ikke stort nok speil) men jeg bruker Adidas og Nike løpeshorts også når jeg ikke løper. Det føles aldeles nydelig på varme dager! |
16-05-24, 13:04 | #11 |
En som trener
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Denne har jeg vært veldig fornøyd med! https://www.frokendianassalonger.no/...a-shorts-black |
16-05-24, 13:34 | #13 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
|
Blanding av shorts og skjørt. Brukes som oftest om skjørt som har en isydd shorts under, eller shorts som er så vide at de ser ut som skjørt.
16-05-24, 13:36 | #14 |
intro
|
Den så fin ut, men er den litt kort, eller? :myser:
16-05-24, 13:53 | #15 |
En som trener
|
Tja.. den går jo et stykke over kneet, det gjør den. Tror det er viktig å ha en litt «raus» størrelse, da er den løs og ledig og veldig behagelig å gå med, synes jeg. |
16-05-24, 14:27 | #16 |
finner ut av mye
|
16-05-24, 14:34 | #17 |
søt
|
Her er jeg og.
17-05-24, 01:11 | #18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg har denne shortsen og liker den godt. Shorts er omtrent det plaggrt jeg liker minst. Den går like over kneet på meg som er 180. Strikken bak gjør at den sitter pent selv om jeg er stor. De har bukser i samme type modell. Dem bruker jeg mest ute av huset, ref. mit dårlige forhold til shorts.
17-05-24, 03:26 | #19 |
lettere utlada
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg er jo ganske stor, og klarer ikke gå i shorts. Jeg går en del i korte kjoler/lange tunika med caprileggings under. Det trives jeg i. Skulle ønske jeg kunne passet shorts, men det er helt uaktuelt for meg.
17-05-24, 11:24 | #20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjole, skjørt, shorts?Jeg tror jeg hadde en tråd om dette i fjor, fikk mange gode tips men jeg klarte fortsatt ikke å finne en shorts jeg ble komfortabel med. Har bare innsett at jeg er kjoledame for life, men det hadde unektelig vært greit med shorts til hagearbeid og denslags. Stort sett velger jeg da treningsbukser som er litt kortere, men det blir litt varmt. Under kjole har jeg alltid sånne tynne sykkelbukseaktige saker, gniss er ikke gøy.