Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-24, 13:25   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.126
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Jeg har 44 pakker gulv liggende i min egen garasje. Disse må inn i en egnet bil og deretter må de kjøres ca 600 meter og bæres opp i 4. etasje. Jeg er klar over at jeg kan benytte et flyttebyrå til dette. Jeg er også klar over at jeg kan benytte Mitt anbud. Men det er ikke tilfeldigvis noen i Oslo som har leid inn noen til noe tilsvarende og har noen å anbefale som ikke er fullt så dyre som et flyttebyrå?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 13:31   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.501
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Jeg la ut behovet på en eller annen Facebook-gruppe. Småjobber i Oslo og omeng, kanskje? Jeg trengte hjelp til å frakte en sofa fra den andre siden av Oslo. Det var litt skummelt å sende sofaen avgårde med noen helt ukjente, men det kom trygt fram og helt opp i stua mi uten en skramme.

Send meg en PM om du vil ha (det lille jeg har av) kontaktinfo til han som kjørte.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 13:55   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.330
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Jeg har en sønn på jakt etter jobb og inntekter hvis du kan tenke deg en sånn løsning.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror

Sist redigert av meisje : 25-05-24 kl 07:16.
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:18   #4
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Ja, jeg pleier å hyre inn eldstemann med venner. Andre jeg kjenner har fått en lokal speidertropp på dugnad. Nesteårs russ?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:20   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.126
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Jeg har vurdert eldstemann med venner, men føler et visst ansvar for dem ift at det er mye å bære og tungt. Om noe skjer, er det veldig kjipt. Er derfor interessert i noen som er reelt organisert via et firma. Det er blytungt og 4 etasjer opp.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 16:47   #6
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.809
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Vi har brukt et enmannstransportbyrå flere ganger, og er veldig fornøyde. Toma transport, v. Marcel Toma. Veldig hyggelig og flink mann. Hvitt arbeid. Send ham sms og be om pristilbud: +47 413 97 999

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 16:55   #7
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.894
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som flytter og bærer pakker med gulv?

Hvilket gulv endte du med, apan? Vi skal bytte om noen år, jeg synes bare det er så kjedelig å bruke penger på.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no