|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Spysyken. Godt utskiftning av vinduer ble utsatt til mandag.
|
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22
|
|
|
#3 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #22Været.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
For ikke å snakke om å sykle på!
|
|
|
#5 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Enig angående været. Heller kulda som var enn det regnet nå. Gruer meg til å gå ut med hunden...
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråd #22Her kan det bare regne, så lenge det betyr at snøen forsvinner og våren er på vei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Svarer meg selv. For etter å ha meldt søker om at ved manglende beskjed om ikkeoppmøte, var hen ikke aktuell for oppgaven, fikk jeg tilbakemelding om at søker HADDE sagt fra. Litt nøsting m søker, og det viste seg at hen hadde sendt tekstmelding til kontorets fasttelefon. Det går jo ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 16-01-26 kl 19:44. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
bits and pieces
|
Sv: Gruffetråd #22Kom meg heldigvis hjem før været slo om til regn. Og heldigvis "sklei" hun som gikk av før meg fra bussen slik at jeg da var superforsiktig.
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Ikke akkurat tillitsvekkende, der heller.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22Taushetsplikt hadde det vært kjekt om folk følger enten de er BPA eller "naturmedisinsk lege" eller begge deler. Å sitte på kinaresturant og snakke så høyt at samtalen høres tvers over hele lokalet, og så utlevere de hun jobber for både detaljert og skikkelig stygt. Da er du i feil rolle her i verden. Tror det må ha vært det mest øyeblikkelig avskyvekkende mennesket jeg har delt lokale med. Og jeg VET at jeg skulle ha vært modig nok til å si fra. Så jeg gruffer over egen feighet også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Stortinget T-banestasjon i Oslo er snart ferdig oppusset. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Dette har jeg også erfart. Litt vått og så sklir man omkring som en full sjømann.
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22Det er en hel del unge mennesker som ikke er vant til konseptet fasttelefon, og at man ikke kan sende sms til alle type nummer. Dette er en svært jevnlig forvirring hos våre yngre ansatte. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sant. Så jeg så an alderen da søker sendte skjermdump av meldingen hen hadde sendt, og inviterte til nytt møte. Det som er selvfølgelig for meg trenger ikke være like selvfølgelig for en som er født i dette årtusenet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passe aktiv
Sv: Gruffetråd #22SATS som øker prisen mye, på ett av de tre abonnementene jeg betaler for. Virker helt tilfeldig. Og halv pris kampanjen deres har før priser jeg aldri har sett, håper de prisene aldri kommer. De er jo nesten alene om gruppetimer i mitt nabolag.
|
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Hadde en runde på det i fjor. Men nå tar det for lang tid med utmeldingen til at vi kan benytte oss av 50% tilbudet i tre mnd. Ny kontrakt gir ny pris som er mye høyere enn dagens, da blir det same same. Og så var det 12 mnd binding, bare det er uhørt. En av ungene flytter et sted hvor sats ikke er.
|
|
![]() |
|
|