|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Etter dagsform. Noen ganger kjole, andre ganger bukse. Vi er alltid hjemme, så det er ikke så nøye. Ingen av gjestene er opptatt av type antrekk.
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Kjole eller skjørt og topp. Pyntet, men med plass til pinnekjøtt.
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi kler oss pent. Menn i dress og kvinner i kjole. Gjestene er også alltid pyntet, og vi pynter oss selv om det bare er oss fem også.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 09-12-25 kl 18:03. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Det kommer litt an på hvor jeg er. Hvis det er bare oss fire i familien er det litt mer nedtonet, men fremdeles pyntet kjole. I år skal vi være flere sammen så da har jeg planer om litt mere glam og glitter. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Det kommer an på hvem jeg har rundt meg. Mine sønner pleier å ønske at vi pynter oss, så da gjør jeg det - "komfortabelt pent", som da gjerne betyr en myk kjole av noe slag. Det er alltid bare barna og meg, eller bare meg. Om det er bare meg, har jeg på pysj. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Relativt komfortabelt pent. Det er ganske kaldt hos svigers, så jeg sørger alltid for at jeg kan ha enten ulltrøye under eller noe over. Som regel en kjole av noe slag.
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi kler oss pent. Jeg har et par julerøde kjoler jeg varierer mellom. Mennene stiller i dress.
|
|
|
#10 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Det pleier å være pent antrekk julaften. I år tror jeg at ingen burde ha på kjole, siden vi har crazy valp på 5 måneder.
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Hos oss er gutta i dress og damene har fine kjoler. Vi holder på det selv om vi bare skulle være tre personer. Jeg ser i kirken at det er mange i bunad rundt omkring her, men det er absolutt ikke min tradisjon. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Bunad har jeg ikke tenkt på som et alternativ, selv om det var det jeg gikk med frem til konfirmasjonsalder selv. Pent antrekk og litt sminke, det varierer om jeg tar bukse og bluse, eller kjole. Må ha plass til mat. Varme sokker.
|
|
|
#13 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Pyntet med finkjole, menn i dress.
|
|
|
#14 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Komfortabelt pent. Dvs i grønn velourkjole som jeg kun bruker på julaften. Hver julaften de siste 14-15 årene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi kler oss pent, dvs i kjole/dress. Hvis noen absolutt ikke vil pynte seg, blir de ikke tvunget, altså. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Vi pynter oss i penklær; kjole el.l og menn i skjorte og penpukse. Så blir det det komfyklær for de som ønsker det utover kvelden. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Kjole type komfortabel. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?I fjor sydde jeg meg en rød glitterkjole som er helt perfekt for julaften. Også fin til julebord. Litt rar resten av året.
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvordan kler du deg på julaften?Pent, som regel en kjole. I år kan det bli "konfortabelt pent", en myk kjole, siden det bare blir oss.
|
![]() |
|
|