|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?
Der er min mann også. Eller, dvs, han skulle vel ønske at han kunne bruker timer daglig på hobbyen, men i realiteten "stjeler" vel Familen AS mesteparten av tida. Men vi har muntlig kontrakt fra da jeg sluttet på pillen for å bli gravid med storesøster, om at han får bruke to kvelder i uka på spilling uansett hvor mange unger vi måtte få. Tror han er glad for den avtalen i dag.
|
|
|
#2 |
|
Skal rømme
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?Hoho, for en festlig tråd. Diskokulemannen og laserharpemannen ville nok kost seg sammen ja.
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har mannen din en sær hobby?Han har ikke noen sære hobbyer, men er Byggmester så han samler på masse rart han å.. Men sånn er det vel, man kan fint se hvor det bor snekkere.. hihi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har mannen din en sær hobby?Naaaa..sære er de kanskje ikke, men dyre og tidskrevende kanskje. Fotball, jakt og fiske. Og da særlig fluefiske. Skjønner ikke hvorfor man absolutt MÅ ha flere forskjellige rifler, sneller, sener og stenger. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Han skjønner sikkert ikke hva du skal med alle skoene
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Du skjønner sikkert han like lite der som han antageligvis ikke skjønner hvorfor du må ha enda flere par sko og støvletter |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pøh...DET er jo noe HELT annet. Sko og støvler blir jo BRUKT, og de er NYTTE gjenstander. (har jeg forsvart meg ang. dette før?? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har mannen din en sær hobby?Her er det heldigvis ingen som samler på hverken discolys, vedovner eller negerdamer
|
|
|
#9 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har mannen din en sær hobby?Min har trening som hobby. Det krever endel tid, men heldigvis er det stort sett på treningsstudioet i nærheten han holder seg. For endel år tilbake (før min tid) konkurrerte han i body building - jeg syns det er helt greit at han har lagt det på hylla. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?Go/jenta: jeg synes mannen din høres helt herlig ut. Han er ikke ulik min i interesser, høres det ut som. (Så mye at jeg faktisk ble litt snurt over at du antydet at det er sært å leke med Lego). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tankefull
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?Mannen min har dilla på stoooore spillemaskiner! Han har redusert samlingen sin til to stykk, men de tar jo så himmla mye plass! Han har også dilla på lyd, lage musikk, data og spill. Vi har opp 4-5 synhter, 3-4 spillmaskiner (av den mindre typen alla playstation) og flere kasser med spill.
|
|
|
#14 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har mannen din en sær hobby?Ikke veldig sære, kanskje, men det skifter litt for ofte etter min smak.
|
|
|
#15 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?Ikke noen sær hobby, men tidskrevende. Han spiller World of Warcraft mange, mange timer hver eneste kveld/natt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Slik var gubben min og - bare at han spilte "EverQuest."
|
|
|
#17 |
|
fri
|
Sv: Har mannen din en sær hobby?Det var litt av en hobby, men den er i det minste familievennlig. Sikkert kjempemoro for ungene å ha en pappa som elsker å leke. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har mannen din en sær hobby?Samboeren min er sykt opptatt av giterer å lyd å diverse.. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har mannen din en sær hobby?Hehe, vedovner og discolys - man kan tydeligvis være opptatt av så mangt
|
|
|
#20 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Det er utrolig hva man trenger av sykkelstæsj |
|
|