Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Faen så provoserende

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 20:51   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faen så provoserende

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Sist jeg var der fikk jeg en sms. I det jeg grep etter telefonen som lå i veska sa hun: "Legg ned den telefonen igjen!". Jeg ga henne da klar beskjed om at jeg besvarer telefoner og tekstmeldinger. Som seksbarnsmor og leder er jeg nødt til å være ganske tilgjengelig, det får hun finne seg i.

Hehe, her er det omvendt. Her er det mamma som MÅ lese og svare på sms selv om det er midt under et måltid, eller selv om noen som snakker til henne er midt i en setning. Akkurat når maten er servert bare MÅ hun ta en telefon, gjerne gratulere noen med dagen som hun ikke har snakket med på fire år, slik at det blir litt av en samtale. Akkurat når vi skal gå ut bare MÅ hun sjekke mail eller nettbanken eller noe annet først. Jeg føler av og til at jeg må oppdra en tenåring: Ikke skriv sms mens du kjører bil mamma

Går det an å bli så opphengt?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.