Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg et fint spisebord!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 13:00   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg et fint spisebord!

Vi er veldig fornøyde med vårt IKEA-spisebord i bjørk (Norden). Ikke spesielt lekkert, men veldig anvendelig og med plass til mange fullt uttrukket (i hvert fall 12 voksne) samtidig som det ikke ruver for mye.

Gammel 22-09-07, 20:40   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teo:

Det er et kjempelekkert bord, særlig i eik eller valnøtt. Men ikke det jeg ønsker meg, nei.

Det Bretagnebordet begynner å ligne noe, men jeg er litt usikker på det at beina sitter helt ytterst i hjørnene. Ikke er jeg så glad i at bordet står på èn "sokkel", heller. Det Monsoon viste frem var pent! Og kanskje den type bein kan fungere? :grubler:

Ellers så lurer jeg på om man kan ta en ganske massiv plate og kombinere det med litt spinklere bein - kanskje så spinkle som på det superellipsebordet? Hmm.

Gammel 22-09-07, 20:54   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett et griselekkert som kunne passe til dine kriterier, men nå husker jeg selvsagt ikke hvor!

Er det forresten bare jeg som ikke liker dette ellipsebordet noe særlig? Jeg forbinder det med danske feriehus, og de er som regel vaklevorne. Og alltid i hvitt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:07   #4
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Vi har dette og er strålende fornøyde

Sist redigert av Ekkir : 02-10-07 kl 19:14.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:15   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Vi har dette og er strålende fornøyde

Det ligner på det vi har fra Ikea, men jeg tror ikke de har det lenger.
er veldig fornøyd med det, og det fungerer helt fint med bena helt i hjørnene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:23   #6
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det ligner på det vi har fra Ikea, men jeg tror ikke de har det lenger.
er veldig fornøyd med det, og det fungerer helt fint med bena helt i hjørnene.

Dette er fra Bohus.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:05   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi har noe lignende dette:
http://www.hodnebo.no/index.php?pid=...37&product=186
Men vårt er i såpevasket lønn og det er 220 com langt, med to tilleggssplater på 50cm.

Vi er veldig fornøyd med det, men ser dessverre ikke så ofte hvor fint det er da det som regel ligger en voksduk på

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 09:22   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt et enkelt og rett lyst eikebord, med moderate ben som ikke var plassert helt ute i hjørnene. Furu blir veldig hakkete.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.