Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff 2 - Har du tatovering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en eller flere tatoveringer?
Ja og jeg liker det 34 33,01%
Ja og jeg angrer på at jeg tatoverte meg 4 3,88%
Nei men jeg ønsker meg 9 8,74%
Nei og det er jeg glad for 56 54,37%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 11:39   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Lyspære

Sv: Spinoff 2 - Har du tatovering?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jepp, hørte om voksne karer som besvimte, så var det ikke værre enn det.

Voksne karer tåler jo ingenting
Men det er nok forskjell på hvor de tas? Bak på skulderen gjorde iallefall ikke vondt, bare en rasping mot huden liksom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:44   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Forøvrig ble jeg overrasket (og skuffet) over hvor LITE vondt det gjorde

Det var faktisk så lite vondt at jeg satt og tenkte at dette her fort kan bli vanedannende!

Gammel 26-09-07, 12:05   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker jeg var inne med dobbel nyrebekkenbetennelse, eller hva de nå kalte det (det var på begge sider), og fikk vite at han (legen) skjønte at jeg faktisk hadde vondt, fordi jeg hadde jo tatovert meg, og visste dermed hva smerte var.

Unnskyld meg. Rier? DET er aue.

Tatoveringa gjorde ikke vondt, bortsett fra litt sviing akkurat over ryggraden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 13:18   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke, men har 'alltid' ønska meg. Kan bare ikke bestemme meg. Og godt er det. For med en blir det fort mange, tror jeg.

Gammel 26-09-07, 22:13   #5
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tre, har aldri angra.

Har en liten på overarmen (kinategn), en liten spekkhogger øverst på låret, og en kolibri med lang hale på ryggen mellom skulderbladene.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.