|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: ER du redd for å reise med fly? | |||
| Jeg er livredd og reiser aldri med fly. |
|
3 | 1,89% |
| Jeg er livredd og unngår å reise med fly (færre enn 1 reise i året). |
|
15 | 9,43% |
| Jeg er redd, men reiser med fly flere ganger i året. |
|
24 | 15,09% |
| Jeg syns det er ubehagelig, men er ikke redd. |
|
38 | 23,90% |
| Jeg liker å reise med fly. |
|
79 | 49,69% |
| Jeg elsker å reise med fly og har eller skal ta flysertifikat. |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Har blitt det. Før var det å fly som å gå hjemme på mitt eget stuegulv, men noe har endret seg. Jeg elsker å oppholde meg i utlandet, og tvinger meg selv til å fly. På det verste har jeg startet å hyperventilere. For meg er take-off den verste biten, den tiden flyet er i luften og landingen er ingen problem for meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg har ganske kraftig flyskrekk og har pleid å ta sovepiller og drikke. Det kunne jeg ikke når jeg fløy under graviditeten, og da var jeg merkverdig rolig. Nå har jeg faktisk ikke fløyet etter at glitterbarnet kom, så hvordan det føles nå vet jeg ikke.
|
|
|
#4 |
|
Originala
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er slett ikke glad i å fly, men det har blitt litt bedre. Tidligere fikk jeg vondt i magen da jeg nærmet meg flyplassen, mens jeg bare er sur og hissig nå. Dessuten blir jeg ofte litt reisesyk, og det er litt ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Syns det er gøy å fly
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Nei, har ikke flyskrekk, men kan bli flysyk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsket å fly til langt inn i 20-årene. Så begynte jeg å føle meg stadig mer utrygg på fly. Til slutt på 11. september 2001, og jeg fikk faktisk flyskrekk en periode. Det tok slutt da jeg på en flytur nevnte noe for en flyvertinne om at jeg følte meg utrygg, og hun kunngjorde høyt at jeg hadde flyskrekk. Etter det, har jeg gått nesten tilbake til normalen, men jeg liker ikke lenger å se ut av vinduet når flyet tar av. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg elsker å reise med fly og har selv jobbet en periode i luften. Det er strenge sikkerhetsregler/prosedyrer og personalet er drillet om det skulle skje en nødsituasjon iallefall i de seriøse selskapene. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du redd for å reise med fly?Takeoff er verst, ja. Jeg sitter bare og venter på at flyet skal begynne å snurre med nesa ned.
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg var fullstendig uredd før i tiden, elsket å fly, og flydde alene mellom Bergen og Oslo i sommerferien fra jeg var gammel nok.
|
|
|
#11 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?
Dette kan jeg signere veldig igrunnen.
|
|
|
|
#12 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det skjønner jeg godt. Noe av grunnen til at jeg er redd for å fly, er den totale mangelen på kontroll. Flyr man selv så vet man i hvert fall hva som skjer. Jeg var redd for å kjøre bil også inntil jeg tok lappen selv for et par år siden.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg er veldig redd for å fly,derfor gjør jeg det aldri.
|
|
|
#16 |
|
trøtt
|
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg savner et alternativ. Jeg er ikke redd når jeg reiser alene eller uten guttene. De gangene jeg har reist med storebror har jeg hatt hjertet i halsen.
|
|
|
#17 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du redd for å reise med fly?Jeg liker ikke tanken paa hva som kan skje, men er ikke redd selv. Det er mer saann at jeg tenker paa det naar mannen min flyr. Det er verre, faktisk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ute på tur
|
Så redd som jeg er, så greier jeg ikke å forestille meg at noen er så uberørt av å fly
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|