|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?
Svarer sjøl om spørsmålet ikke var rettet til meg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bree
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Jeg har en venninne som fortalte meg noe meget personlig for noen uker siden. Om hun hadde sendt meg en sms og fortalt videre om denne saken, kan jeg si med sikkerhet hun hadde blitt paff hvis hun fikk vite at mannen min hadde lest det som stod der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Originala
|
Kan det da hende at hun på forhånd visste at du anser tekstmeldinger som strengt personlige, slik at hun sånn sett var sikker på at ingen andre enn du ville lese den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#6 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Det hender jeg svarer den om det ringer, men meldingene hans leser jeg ikke. Med mindre han ber meg lese de da. Han liker ikke skrive meldinger så ofte svarer jeg for han, men da er det selvsagt han som sier hva jeg skal skrive.
![]() |
#7 |
Ustabil
|
Det er jo i grunnen en risiko man tar når man utveksler SMS med andre. Du vet aldri helt hvem som leser på telefonen. Jeg regner med at folk har vett nok til å ikke bruke SMS for konfidensielle temaer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Originala
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Nei, jeg leser ikke tekstmeldingene hans med mindre han er hjemme. Hvis han derimot er hjemme og er opptatt med noe, hender det at jeg kan lese en melding og eventuelt svare for ham. Og jeg tar telefonen hans dersom det ringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Nei det gjør jeg ikke, sier i fra att han har fått melding. Han sier selv att jeg kan få lov til å se, men jeg ser aldri igjenom mobilen hans uten å spørre først. Aldri noe problem å få se om jeg ønsker, men skjeldent jeg gidder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Nei, det ville faktisk ikke falt meg inn. Like lite som at jeg leser sms på sønnens mobil. Ringer det derimot på den, hender det jeg svarer, hvis men bare hvis jeg kjenner vedkommende.
![]() |
#11 |
Passiv
|
Samme her. |
![]() |
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg leser av prinsipp ikke meldingene hans. Svarer dog på telefonen om den ringer og han ikke er der.
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Jeg lar den ligge og gir beskjed når mannen kommer hjem at han har fått en melding.
![]() |
#17 |
Come what may...
|
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Vi leser hverandre sine meldinger. Vi har ingenting å skjule så ingenting er hemmelig.
![]() |
#18 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Ser du på din mann/samboer/partners telefon?Vi ser på hverandres telefoner akkurat når vi føler for det. Sånn vil begge ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Vi også, og det vet de nærmeste vennene våre også, ergo sendes ikke ømfintlig informasjon over sms. Det burde man jo uansett aldri gjøre, man vet jo aldri hvem som leser meldingene.
![]() |
|
|