Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 22:16   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

I dag blir Brann seriemester.

_kunne_ blitt

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 22:18   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

I dag blir Brann seriemester.

Uffda, det ble de jo ikke

Jeg er akkurat nå glad for en stille stund bare for meg selv....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 17:47   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Gikk drit det vel...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

_kunne_ blitt

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Uffda, det ble de jo ikke

Jeg er akkurat nå glad for en stille stund bare for meg selv....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:59   #4
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså... pizzabotnen er i ovnen, ikkje pilsa

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:22   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• Har brukt mye penger hos frisøren og er fornøyd
  • Idol og popcorn sammen med barna
  • Mer penger på konto enn det jeg trodde
  • Svigerfar har ofret oss et besøk og storebror har fått bli med han på jakt
  • Det er fredag
  • Skal på fredagspub med venninner når mistemor er lagt

Gammel 05-10-07, 18:25   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• Skal på fredagspub med venninner når mistemor er lagt

DEN er jeg misunnelig på

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:20   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest glad for at jeg har spilt tennis i 2 timer idag, og har slått langt, hardt og kraftig ... med andre ord en god dag på banen.
Og så er jeg lykkelig for at det er helg, at mannen er tilbake fra Stockholm og at PCen er full av godbiter nedlastet gjennom hele uken. Og at jeg har gjemt unna 10 biter Leonidas sjokolade som jeg skal overraske mannen med. Og at jeg har åpnet en flaske Margaux ... :myeåværegladfor:

Og ja, det er sol, fint vær, 20 grader, og jeg har gått i shorts i hele dag ..

Gammel 05-10-07, 18:25   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

At det er høstferie og jeg kan ta fri hele helga uten dårlig samvittighet fordi jeg kan få unna rettinga som ligger neste uke i stedet for i helga.

Gammel 05-10-07, 18:29   #9
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

At det er høstferie

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:31   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

DEN er jeg misunnelig på

Du kan godt få bli med.

Gammel 05-10-07, 19:39   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Du kan godt få bli med.

Eneste måten å nå det på blir å chartre et fly ... vi får ha det til gode ...
Men du får kose deg litt på min "bekostning" også da, siden ikke jeg kan!

Gammel 05-10-07, 19:43   #12
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er glad:
- mest av alt for at jeg og min familie er friske. Det betyr alt.
- det er høstferie fra i dag.
- jeg drar med mine yngste på 13 og 7 år til bodaborg.se i morgen til søndag
- fordi jeg har gått ned i vekt i det siste

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:50   #13
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har vi hatt høstferiefridag, hele familien. Junior og mannen var og handlet mat, og fredag ble forvekslet med lørdag. Så Junior kom hjem med en godteripose. Vi brettet ut et teppe på verandaen, la godteriet på en skål og hadde godteripiknikk i sola. Junior sa vi hadde det koselig mange ganger.

På søndag skal vi feire 3-års dagen hans, og snart kommer lillesøster til oss. To uker til termin i dag.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 19:52   #14
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har vaskehjelpen vært her, så det er rent og ryddig overalt. Lillesøster sa at jeg var favorittmammaen hennes i dag. Hva mer kan man ønske seg?

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:40   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*At jeg kom hjem til nyvasket hus i dag. Vaskehjelp for første gang!
*At jeg har høstferie
*At jeg fikk redusert stillingen min

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:45   #16
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Idag er jeg glad for at jeg har vært på Raufoss badeland med datter og badet, det er sjelden vi tar oss tid til kun 1 unge av gangen, og det var veldig hyggeligt!

Også har vi fått 3 sesonger med "Kongen av Queens" i postkassa, så det blir nok litt titting i kveld.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 20:53   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad fordi jeg i dag har kunnet gå en times kjapp gange uten å klappe sammen av smerter. Takket være MBT-skoene mine. Dessuten er jeg glad for at delfinalene i Idol er i gang.

Gammel 05-10-07, 21:03   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

- Min elskede mann og min kjære svigermor tok affære da jeg var så dårlig i dag at jeg ikke klarte å stå opp og vi ikke hadde barnehagedag i dag.
De jobber på samme vaskeri, så de gikk på jobb hver sin gang slik at en av dem kunne se etter lillegutt.
I dag føles det som om jeg har verdens aller beste mann og svigermor.

- Jeg har en veldig god venninne som har en egen evne til å vite når jeg har en dårlig dag og er syk.
Det har rent inn med positive og oppmuntrende tekstmeldinger fra henne hele dagen.

Gammel 05-10-07, 21:08   #19
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ferdig med to ukers intens samling
Ungenes gledesreaksjon når jeg hentet dem i bhg
Og jeg hentet meg to pakker på osten idag, en scrappepakke og et par støvletter fra Lille Vinkel

Gammel 05-10-07, 21:14   #20
Shabby chica
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Shabby chica har et hav av muligheter foran seg
Standard

I dag er jeg glad fordi jeg har hatt stor respons på butikken min. (Fjernet reklame, les forumreglene)

Sist redigert av Adrienne : 05-10-07 kl 21:29. Årsak: Redigerte bort egenreklame
Shabby chica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.