|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdel
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg får også til det.
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre vs. venstre hjernehalvdelNå kan jeg også styre henne helt fritt, uten at jeg trenger fokusere på/bort fra noe.
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelMed litt trening får jeg nå damen til å danse både med og mot klokka, alt etter hva jeg vil. Hva sier vel ikke det om hjernen min? :ultrasmart:
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Jeg er redd det sier mest om synet ditt, og lite om hjernen.
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelNå har jeg hørt en teori om at rent faktisk så står bare figuren og vugger frem og tilbake, det er hjernen som oversetter synsinntrykket alt etter som hva den syns er mest logisk, og at det kommer an på hvilken hjernehalvdel som dominerer mens man ser på figuren. Interessant teori. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
På en måte gjør hun jo det, siden hun er helt flat. Dvs. siden hun er flat og helt svart vil det ikke se noe annerledes ut om hun bare snurrer halvveis eller helveis. Om det er hjernen, synet eller om det blir to sider av samme sak vet jeg ikke.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelHun snurrer mot klokken når jeg ser på henne, men fokuserer jeg bort fra henne snurrer hun med klokka. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
søt
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelJeg har prøvd alt dere sier men dama snurrer bare med klokka og snur seg på ingen måte ikke!
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre vs venstre hjernehalvdelNei dette var rart... Er det noe lureri her? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Høyre vs. venstre hjernehalvdelFørst danset hun med klokken, så mot og så med og så mot, men mest med.
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Høyre vs. venstre hjernehalvdelhttp://www.militantplatypus.com/blog/archives/3790
|
![]() |
|
|