|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!Det er en stund siden jeg har sett det. Men de forsvinner neppe.
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!For en PepsiMaxoholiker er Zero kun grei. Men den er mye bedre enn Cola Light. |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!1 liter om dagen er mye, snipa. Men det er du vel klar over, så jeg skal ikke lekse opp. Men et forslag: Kan du ikke drikke en eller to kopper kaffe om dagen (tross alt noen antioksidanter og den nødvendige koffeinen), ta crom-tabletter som minsker søtsuget, stå han av en uke eller to mens sukkerabstinensen herjer kroppen og drikke mer vann?
#4 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!For meg er det helt utrolig at oppegående og smarte mennesker heller i seg seg cola (eller annen brus) til hverdags. Enten de velger sukkervarianten eller den kunstige. Jeg kommer nok aldri til å forstå det. |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!
Nei du er nok helt perfekt og drikker bare rent vann og spiser økologisk mat. :Beundre:
#6 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!
For meg så er det rart at oppegående og smarte folk røyker, så vi har vel alle våre fordommer. |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!Røyking kan jeg være med på, for det gjør jeg ikke selv.
#8 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Yes!! Coca Cola Zero!Jeg hørste på radioen at Cola Zero var beregnet på tøffe gutter, siden de andre sukkerfrie colasortene ikke var bra nok. Forretsten har butikken Pepsi, den var bare gjemt litt bort.
|
|