|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Pris på julegaver til foreldre?Jeg prøver å gi omtrent like store gaver som det vi får. Jeg er en voksen dame som tjener penger, og føler meg ikke vel med å få dyre gaver av foreldrene mine og gi småtteri tilbake. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Sv: Pris på julegaver til foreldre?Vi får større gaver enn vi gir. Det syns jeg er helt som det bør være, for vi har relativt dårlig råd mens de er millionærer, alle mann. Foreldrene mine gir som regel penger, de har begynt å dele ut arven. Svigers kjøper vanligvis noe vi verken trenger eller har lyst på, så vi har forsøkt å formidle at de ikke trenger kjøpe så stort.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Pris på julegaver til foreldre?
Sånn føler jeg det også.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Pris på julegaver til foreldre?Stort sett får vi dyrere gave fra foreldrene våre enn det vi gir.
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris på julegaver til foreldre?Det kommer faktisk litt an på hva gaven er. |
|
|
|
![]() |
|
|