Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kle barna i svart

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-06, 01:01   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kle barna i svart

Her kommer bilde.

Sist redigert av Lenam : 14-10-10 kl 22:21.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 10:33   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Svart er kult.

Jeg lette meg fordervet etter svarte bodyer da barnet var helt fersk, og fant det heldigvis på www.metalbabies.com. En av Prototypens første bobyer hadde dette påtrykket:

Datteren min handlet på denne butikken, og selv om det var svart synes jeg teksten "mom rules" er litt søtt.

Gammel 21-10-06, 10:37   #3
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Datteren min handlet på denne butikken, og selv om det var svart synes jeg teksten "mom rules" er litt søtt.

Mom rules var morsom ja,...... men dødningehoder på klær til små barn syns jeg ikke noe om. Når jeg tenker på hvordan barns klær skal være så tenker jeg harmoni...... Det forbinder jeg ikke dødningehoder med

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:24   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra hodeskallene kunne jeg gjerne kledd på mine pjokker slike klær som Glitter beskriver. Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:33   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bortsett fra hodeskallene kunne jeg gjerne kledd på mine pjokker slike klær som Glitter beskriver. Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro?

Hva med denne?

www.darksideclothing.com

Gammel 20-10-06, 15:38   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro?

Jeg kjøpte den på Los Lobos i Thv. Meyersgate. Husker ikke merket. Men det er mange som lager liknende saker, bare søk på nett.

No Added Sugar har lyseblå og rosa bl.a. men vår har litt tøffere trykk. Skal se om jeg finner ut merket.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 17:49   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte et svart fløyelsskjørt til minste, med røde bånd og broderte blomster på. Aldri blitt brukt.

Gammel 20-10-06, 17:56   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldstemann hadde svart bomullsgenser med plommerød vest over første gang da han var rundt tre. Jenta arvet denn, og hun hadde og en svart selekjole med en stor, gul blomst på da hun var tre. Minsten har ennå ikke gått i svart, tror jeg.

Gammel 20-10-06, 18:48   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule klær over her!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:48   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt svarte t-skjorter, pologensere og slikt til Lillegutt når jeg har kommet over det. (Det finnes jo ikke så mye svart i små størrelser på vanlige butikker.) Da helt svarte, streite ting, jeg synes det er veldig pent. Det første svarte plagget var en hel, tynn "pysj-aktig" bomullsdress da han var et par måneder.

Og t-skjorten til Tilde er jo kjempekul, Heiko, det syntes vi alle sammen!

Gammel 20-10-06, 19:52   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule klær over her!

Jeg kom på merket! Ready Steady Go, av Steady Clothing.

Heiko, den Elvisgenseren er bare helt råkul! Og hun kledde den veldig godt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 19:57   #12
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Har kjøpt svarte klær til ungene siden de var nyfødt jeg.

Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:13   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden (16 mnd) går noen ganger i helsvart. Jeg syns det er kjempefint

Også har vi en slik kul, sort body med litt rødt og sølv der det står Born to rock

Gammel 20-10-06, 20:17   #14
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ener'n har en fin Reima-dress som er svart med sandfarvede detaljer (ingen flammer her i gården, nei). Men det er vel også det eneste svarte i garderoben hans. Bortsett fra buksa til festdrakten hans, da.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 20:38   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er jo ikke helt sort da, men kjempetøff!

Gammel 20-10-06, 21:26   #16
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gutten min har neon sorte klær,
men ingen som er hel sorte, det er trykk eller detaljer på dem.
Og jeg synest de er ganske tøffe, hodeskaller holder jeg meg unna.

Gammel 20-10-06, 20:41   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Så herlig bilde Teofelia!

Gammel 20-10-06, 20:48   #18
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teofelia: så nydelig hun er! Det bildet ble jeg både glad og rørt av å se på.

Kirsebær: Så kul! Den genseren hadde Tilde også. Selvsagt kjøpt av Pappa`n

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 21:39   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg kan godt ha hodeskaller og flammer på poden også jeg Noen ganger er harry tøft

Men det å ha helsort bukse og helsort body på poden gjør han mer pen en tøff syns jeg.
Det funker nesten som helt hvite klær for meg. Det blir rent og stilfullt.

Gammel 20-10-06, 23:56   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det å ha helsort bukse og helsort body på poden gjør han mer pen en tøff syns jeg.
Det funker nesten som helt hvite klær for meg. Det blir rent og stilfullt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.