|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kle barna i svart
Datteren min handlet på denne butikken, og selv om det var svart synes jeg teksten "mom rules" er litt søtt.
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Mom rules var morsom ja,...... men dødningehoder på klær til små barn syns jeg ikke noe om. Når jeg tenker på hvordan barns klær skal være så tenker jeg harmoni...... Det forbinder jeg ikke dødningehoder med |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Kle barna i svartBortsett fra hodeskallene kunne jeg gjerne kledd på mine pjokker slike klær som Glitter beskriver. Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva med denne?
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Jeg kjøpte den på Los Lobos i Thv. Meyersgate. Husker ikke merket. Men det er mange som lager liknende saker, bare søk på nett.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kle barna i svartJeg kjøpte et svart fløyelsskjørt til minste, med røde bånd og broderte blomster på. Aldri blitt brukt.
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kle barna i svartEldstemann hadde svart bomullsgenser med plommerød vest over første gang da han var rundt tre. Jenta arvet denn, og hun hadde og en svart selekjole med en stor, gul blomst på da hun var tre. Minsten har ennå ikke gått i svart, tror jeg.
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Kle barna i svartJeg har kjøpt svarte t-skjorter, pologensere og slikt til Lillegutt når jeg har kommet over det. (Det finnes jo ikke så mye svart i små størrelser på vanlige butikker.) Da helt svarte, streite ting, jeg synes det er veldig pent. Det første svarte plagget var en hel, tynn "pysj-aktig" bomullsdress da han var et par måneder.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg kom på merket! Ready Steady Go, av Steady Clothing.
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kle barna i svartPoden (16 mnd) går noen ganger i helsvart. Jeg syns det er kjempefint
|
|
|
#14 |
|
Fornøyd
|
Sv: Kle barna i svartEner'n har en fin Reima-dress som er svart med sandfarvede detaljer (ingen flammer her i gården, nei). Men det er vel også det eneste svarte i garderoben hans. Bortsett fra buksa til festdrakten hans, da.
|
|
|
#16 |
|
er her
|
Sv: Kle barna i svartGutten min har neon sorte klær,
|
|
|
|