Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinoff: liker du pannekaker og vafler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du pannekaker og vafler?
Ja, jeg liker pannekaker og vafler 103 90,35%
Jeg liker pannekaker men ikke vafler 3 2,63%
Jeg liker vafler men ikke pannekaker 4 3,51%
Nei, jeg liker det ikke 4 3,51%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-07, 22:05   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: liker du pannekaker og vaffel?

Tenkte ikke over det :beklager: Burde selvsagt brukt enten ental eller flertall på begge to

Gammel 04-11-07, 22:07   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor er pannekaker i flertall og vafler i entall? Får man bare en vaffel?

Jeg liker vafler best i flertall.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:11   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjempegodt!!!!

Jeg bruker forøvrig min oldemors vaffeljern.
Tungt som bly og i jern.
Mange har lignende nok hengende på veggen som pynt, men her i huset er det i bruk.
Steker mye mye bedre vafler enn det elektriske jernet mitt.
Skorpen blir sprø og god, og de er saftige inni.

Gammel 04-11-07, 22:22   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Vaffeljern og håndvispemaskiner er bedre jo eldre de er.

Vafler og pannekaker er kjempegodt. Må si jeg føler meg ganske ukomplisert og enkel når jeg leser alt dere putter inni pannekakene. Jeg trodde alle hadde enten sukker eller blåbærsyltetøy på, jeg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:23   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig! Helst med sukker på. De må ikke være for mye stekt, og vaflene må være myke. Rømmevafler er jeg ikke så glad i.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 23:20   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: liker du pannekaker og vaffel?

Egentlig ikke, og særlig ikke vafler, konsistensen der er helt feil.
Men mine pannekaker som jeg steker syltynne, og mye grovere enn andres og ikke søtet, med masse fyll, de er gode (ref. pannekake til middag tråden).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 16:16   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: liker du pannekaker og vafler?

Elsker pannekaker, litt mer kresen på vaflene.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 23:27   #8
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker begge deler, men spiser det ikke så ofte.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 09:24   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja og ja.

Gammel 04-11-07, 22:06   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er (altfor) glad i pannekaker og vafler!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:09   #11
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiser gjerne pannekaker (til middag), men er ikkek spesielt glad i vafler. Slipper gjerne unna.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:25   #12
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Jeg liker begge deler.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:28   #13
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jepp.

Gammel 04-11-07, 22:36   #14
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Jeg er ikke kjempeglad i pannekaker, men det er greit nok. Snuppa elsker det, så da lager jeg det innimellom. Vafler derimot

Gammel 04-11-07, 22:39   #15
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i begge deler!

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:44   #16
daffy

daffy sin avatar

daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

De aller aller aller beste vaflene har de på Tuva turistforeningshytte på Ustaoset. Disse er viden kjent blant turvandrerne, men da jeg var så naiv å spørre om hva som var hemmeligheten bak de nydelig kakene, fikk jeg et forarget snøft til svar. Den oppskriften ligger nemlig i en bankboks på Geilo, og hvis de skulle dele denne med alle som kom forbi, så kunne de likegodt legge ned hele hyttedriften ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:46   #17
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker begge deler, men det er ikke favorittmaten min. Og så liker jeg ikke vafler som er søte og har vaniljesukker i seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 12:10   #18
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

De aller aller aller beste vaflene har de på Tuva turistforeningshytte på Ustaoset. ...

Sjømannskirken i Miami har ogsa nydelige vafler! Forøvrig har sjømannskirkene over hele verden gått sammen om å lage en vaffel-oppskriftbok. Den har jeg, og det finnes maaaaange forskjellige oppskrifter på tilsynelatende helt vanlige vafler.

Gammel 05-11-07, 12:27   #19
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Ja takk begge deler.

Gammel 04-11-07, 22:52   #20
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Ja takk, begge deler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.