|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?
http://www.sprell.no/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Her er det fire barn.
|
|
|
#3 |
|
Originala
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Angående verdi på gavene, så har det variert veldig hittil. Kjøper vanligvis for noen hundrelapper, men hvis det er mer fornuftige ting, så som skikkelig yttertøy eller "nødvendig" utstyr, kan det bli litt dyrere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Det er egentlig hun på 7 år som har ønsket seg, men kjenner jeg de rett vil gjerne begge spille.
Vi kommer til å gjøre akkurat på samme måten som vi gjør med spilling på pc. Først må de leke ute (det gjør de ellers og altså), så får de spille etterpå. Som oftest er de ute lenge... Så får de spille 45-60 min, maks. så bytter de. Fungerer helt fint. Ser at hvis de sitter over en time så blir de mer gretne (proposjonal: sur-spilletid
|
|
|
|
#5 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Hos oss har eldstejenta Nintendo DS. Lillesøster skal få sin egen til 6-årsdagen i januar (spleisegave fra oss og besteforeldrene). Den brukes ofte på flyturer, på ferie o.l og da er det kjekt at de har en hver
|
|
|
#6 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Eldste datteren er konfirmant til våren, hun får bunadssølv og rettetang til jul. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal storebror her få også. Han er 6 år. Tips til en brukbar eske lego? Jeg tenker rundt 500 kr. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Det skulle jeg selvfølgelig skrevet, jeg mente Lego Starwars som PS-spill. Vanlig Lego Starwars har jeg egentlig ikke peiling på. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Nå er Lottas grisbjørn bestilt, gleder meg til å se fjeset på vesla. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror får Macen fra "Biler", Biler-figurer i skumgummi til å henge på veggen og muligens en til. Dette blir gave fra nissen, lillesøster og en fra oss.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Femåringen skal få Lego og klokke. Trettenåringen skal få penger (han sparer til laptop). Det blir muligens noen smågaver i tillegg, men det får vi ta som det kommer.
|
|
|
#14 |
|
blid
Sv: Hva skal barna få i julegave?Jentene får et Wii-spill på deling. I tillegg får storesøster ski/skisko og lillesøster får skrivebordsstol. Nissen har nok med en liten leke også
|
|
|
#15 |
|
Nattrangler
Sv: Hva skal barna få i julegave?8 åringen har ønsket seg modelljernbane med tog, har fått tak i en brukt på finn, så nå er det en som kommer til å bli kjempeglad, han har ønsket seg dette i minst 2 år.
|
|
|
#16 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva skal barna få i julegave?Andungen får fjernstyrt Lynet McQueen og noe mer Lego, og Knøtto får dokke (husets første) og en ny brannbil. Og så trenger nok Andungen nye skistøvler, men været bestemmer om de blir gitt bort før eller til jul.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hva skal barna få i julegave?Jeg lurer forresten på denne. Er litt lei av råsa |
|
|
|
![]() |
|
|