|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg tar ikke blodprøver i armen, og det er litt kinkig siden jeg tar blodprøver minst hver 3. måned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Det jeg vel er aller, aller mest redd for er å sitte i en bil som kjører av veien og ender i/under vann. Det har jeg alltid vært redd for og frykten ble ikke akkurat mindre etter at jeg fikk barn. Den frykten er så sterk at jeg alltid sitter og er redd når vi kjører langs steder hvor det kan være en ørliten mulighet for at det kan skje.
![]() |
#6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg hater ballonger. Er livredd for at de skal sprekke. Ballongene til ungene sniker jeg ut eller i søpla ved første anledning. Selv når ballongene er ganske slunkne tør jeg ikke å sette noe skarpt i dem, av frykt for "smellet".
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Ballonger og katter liker jeg ike noe særlig,jeg heller.
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Oj, ja - det her jeg helt glemt! *innser at jeg er temmelig nevrotisk*
![]() |
#9 |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er forresten fysisk allergisk mot ballonger. Men det har kanskje lite med saken å gjøre.
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg syns mus er skikkelig skumle. De ser så små og søte ut, men de har hoggtenner, og kan sikkert spise meg opp hvis jeg snur ryggen til. Det er nesten så jeg hører at de ler høyt og skingrende.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fornøyd
|
Hadde det ikke vært for at du har disse små-barna dine ville jeg trodd du var min mor.
Wææ!
![]() |
#12 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Så deilig å lese denne tråden og få bekreftelsen på at det finnes dem som er like nevrotiske som meg!
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er redd for å legge kniver fra meg på benken (skarpe kniver, altså) |
![]() |
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Den er tøff. Den kjenner jeg også veldig, veldig ofte.
![]() |
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Jam gurilann, det er jeg hele tiden. Det er tøfft.
![]() |
#16 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Herregud, hvordan kunne jeg glemme frosker, småpadder og svarte snegler, de er ekle de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er forresten som Glitter når det gjelder brennmanet.
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
Dra opp en så gammel tråd for å reklamere for brennmanetbeskyttelse - I desember
Min signatur ™ Sist redigert av torsk : 13-12-09 kl 23:54. Årsak: Fjernet reklamelinken fra quote. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
I tillegg den solkremen som kom dårligst ut i Grønn Hverdags test (den inneholder bl.a. miljøgiften D5 som påvirker immunforsvaret i tillegg til ulike hormonforstyrrende stoffer.)
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Det nærmeste irrasjonell frykt på være fugler. Jeg får fnatt av flaksene duer over hodet mitt og gud forby kanarifugler og dens like inni hus!
![]() |
|
|