Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Juletapas

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-07, 20:23   #1
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Spørsmål

Juletapas

Vi har invitert endel venner hvor vi skal servere julegløgg, vin og noe god mat. Jeg tenkte at tapas ville være bra og servere, men har lyst til å ha mange "retter" å velge mellom. Tenker på å bruke ost, frukt, spekemat, røykelaks... Litt julete tapas der altså. Men jeg sliter litt med å klekke ut de helt gode ideene, og dere her inne er jo så flinke! Så har dere noen tips og forslag, så tar jeg imot med stor takk Kom gjerne med vintips også

Ps! Jeg vil ikke bare ha ukokt mat (spekemat og sild), muggost og upasteuriserte melkeprodukter. Jeg er veldig glad i alt slikt, men synes det er urettferdig at ikke jeg kan lange innpå nå, siden jeg er gravid Hilsen elisabeth, ny i foreldreportalen.

Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:28   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletapas

Spekemat eller røkelaks, med smøreost i tortilla er veldig enkelt og godt. Rulles og skjæres i passe biter (munnfuller)

Hvitløksmarinert scampi er jo også alltid deilig, men kanskje ikke så julete?

Dadler surret med bacon og stekt i ovn er jo veldig julete.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 20:33   #3
Mrs Butler
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 119
Mrs Butler er litt kul
Standard

Sv: Juletapas

Matprat.no har vel noen oppskrifter på juletapas tror jeg.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no