Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pepperkakehus - lages og kastes?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 23:05   #41
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakehus - lages og kastes?

Klart man skal spise alt det gode søte som er oppå. Vi knuser det med kjevle.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 23:22   #42
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pepperkakehus - lages og kastes?

Vi har pepperkakeknusefest for barna i nabolaget

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi bruker hammer. Litt spenning skal man da ha i hverdagen.

Det er jo halve moroa å knuse huset. Alle har med hver sin hammer.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 07:42   #43
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pepperkakehus - lages og kastes?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi bruker hammer. Litt spenning skal man da ha i hverdagen.

Det er minst halve moroa det - å hamre i vei




Som Kaz hadde skrevet før meg, ser jeg

  Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 09:45   #44
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pepperkakehus - lages og kastes?

Vi laga pepperkakehus for første gang på lørdag, så vi har ingen tradisjon. Hjemme knuste vi alltid huset og spiste det vi orka (ihvertfall sukkerlimet og nonstopene), og det regner jeg med vi skal gjøre også.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 10:17   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pepperkakehus - lages og kastes?

Jeg ser ikke på det å kaste et pepperkakehus som noe kriminelt, som det verste man kan gjøre, så jeg kunne godt kastet det. Men vesla spiser det hun vil av det etterpå. Jeg spiser det ikke, ser ikke poenget med å tvinge i seg knallharde pepperkakerester "bare fordi".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no