Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 16:16   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

I går hadde jeg glemt å ordne med en liten ting som eldste skulle ha med seg til kalender på skolen. Så "flinke" mannen min ordner opp.
Han sendt med gutten en to-pakning med såpebobbler.......

Eldstegutten min er da 13 år.................................

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:19   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Jeg slettet innlegget mitt igjen. Jeg hadde ikke tatt poenget, men svarte likevel for å være hyggelig. Når jeg tok poenget, så så svaret mitt bare litt flaut ut.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 05-12-07 kl 16:28.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:23   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Såpebobler.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:24   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:26   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Hadde ikke 13-åringen vett til å si fra heller?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:37   #6
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Herlig! *Ungdomsskolelærer*

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:38   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Dessverre hadde ikke 13 årngen vett til å si fra.
Han gav vel f, som han gjør med det meste.

Skulle gjerne vært flue på veggen når gaven ble åpnet.
Først en gave som er pakket inn på en måte som det ser ut som en liten unga har gjort det, deretter den flotte gaven......

Det eneste jeg kan si til mannens forsvar er at det er ikke såååå lett å finne noe til 25,-
Og mannen min synes det var en fin gave, for alle liker jo å blåse såpebobbler.........

Stakkars gutten min, når den gaven blir åpnet.
Da er det heldigvis en fordel at han ikke er så opptatt av hva andre mener.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:40   #8
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 16:41   #9
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 17:17   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 18:35   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.943
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Genialt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 18:47   #12
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 18:51   #13
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...



Såpebobler ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 18:54   #14
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...




(Jeg må innrømme jeg åpnet denne tråden med et skeptisk "jasså-nå-skal-vi-være-imponert-over-at-stakkars-far-greier-det-mor-glemte" ogvar forberedt på et indignert svar på menns vegne

Nå ler jeg altså med ham, får jeg skyndte meg å tillegge )


Sist redigert av Frantzen : 05-12-07 kl 19:01.
  Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 19:32   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.279
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Når er de egentlig "for store" for såpebobler? :mamma med bare barn i førskolealder:

Og så liker jeg godt å blåse såpebobler fortsatt, jeg da.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 20:23   #16
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.510
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Forresten dukker det opp mykje forskjellig i slike kalenderar, så det er ikkje sikkert dette er det raraste. Hos oss fekk ein 7.klassing f.eks plastilina i dag

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 22:58   #17
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...



Greia er at de sikkert kommer til å ha det festlig med såpeboblene i et friminutt eller to.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 08:31   #18
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Når er de egentlig "for store" for såpebobler? :mamma med bare barn i førskolealder:

Og så liker jeg godt å blåse såpebobler fortsatt, jeg da.

Jeg blir aldri for stor.


De kommer sikkert til å ha det moro med såpeboblene tenker jeg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 09:31   #19
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen ganger så blir jeg bare så imponert av mannen min ...

Jeg har nå stor tro på at også tenåringer synes det er ok å være litt barnslige av og til...

Synes ikke gaven var så dum jeg. Det skulle være noe billig - dette kunne jo nesten være en slags "tullegave"?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no