Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det mulig? (FrokostQuiz på Tv2)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 10:00   #1
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det mulig? (FrokostQuiz på Tv2)

Jeg ler meg ihjel her. Fjernsynet står på i bakgrunnen og det er damene i frokostquiz som er igang igjen (som så mange dager før). De fremstår ikke akkurat som de skarpeste knivene i skuffen og bidrar sterkt til myten om dumme blondiner.

De har visst (påstår de iallefall) problemer med å få folk til å ringe inn. Spørsmålene er jo såå enkle og rebusen er latterlig. Det folk tydligvis har skjønt, som disse damene har vanskelig for å forstå, er jo at spørsmålene er laget så enkle nettopp for at flest mulig skal ringe inn og dermed sponse premiene.

Så står damen der og sier svarene på spørsmålene folk får når de ringer inn:" Det er visst litt vanskelige spørsmål idag. Nei, det er ikke 52 stjerner i det amerikanske flagget. Men det er nesten riktig. Det er 52 - 2, det er et rundt tall.

Sånn har de holdt på i lang tid nå. Tv'n står på, så jeg har hørt hvordan de holder på hver morgen.

Men, når jeg har ledd fra meg, så ser jeg jo at de har en meget aggresiv måte å prøve å få folk til å ringe inn. Når man tenker på at det sikkert er endel trygdede, pensjonister og spillegale som sitter i hjemmene sine og sikkert lar seg lure, så blir hele greie egentelig bare tragisk.

Men damene skal ha plusspoeng for entusiasmen og energien sin.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.