Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når du ikke får sove...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 18:27   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Sex hvis jeg ikke har mensen. Før da jeg røyka, gikk jeg på verandaen, tok meg en sigg og så på lysene og fjorden. Nå bruker jeg DM's metode, som er effektiv som bare det. Takk, DM!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:01   #22
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Jeg vil også benytte anledningen til å takke DM for flott tips! Jeg sliter til tider med å sovne, men etter jeg benytter metoden sovner jeg alltid før jeg kommer til 70-tallet. Deilig!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:08   #23
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Jeg sliter og med søvnen. Her kommer det nok at vi har slitt enormt med søvnen til Mathias. Fremdeles er det mange netter han er urolig, og de nettene han sover godt så får ikke jeg sove, for jeg ligger bare å venter på at han skal våkne. Og så stresser jeg meg opp med at jeg må skyndte meg å sovne, for nå er det ikke mange timer til han våkner. Og da får jeg hvertfall ikke sove!

Og jeg som hadde DET gode sovehjertet før jeg fikk barn...Skal jammen meg prøve DM sin metode jeg og!

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 19:09   #24
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Det varierer. Jeg er veldig plaget med søvn, og sover aldri en hel natt i strekk. Tar lang tid før jeg sovner om kveldene, uansett når jeg legger meg.
Noen ganger blir jeg liggende å gruble. Andre ganger står jeg opp. Lager en kopp te eller noe.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 22:58   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke får sove...

Jeg liker godt å lese på senga, men jeg vil ikke slå på lyset nå som Knerten ligger på rommet vårt. Istedet lukker jeg øynene og dikter en liten historie sjøl. Ikke særlig spennende, for jeg begynner på det samme hver gang, og sovner kjapt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no