Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når er det "lov" å sende julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 17:51   #21
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 770
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Når er det "lov" å sende julekort?

Syns det er ok å sende/få julekort i hele desember mnd.

Skal selv sende mine i neste uke.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 18:09   #22
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "lov" å sende julekort?

Jeg tror jeg dropper å si at det er latterlig å sende julekort nå, siden jeg allerede har fått julekort av en annen bruker her inne.

Nei seriøst, jeg blir alltid glad for julekort. Uansett om de kommer sent eller tidlig. Jeg fikk våre i posten nå, og kommer til å sende over helgen tenker jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 18:19   #23
MiMiTa
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Helgeland
Innlegg: 6
MiMiTa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når er det "lov" å sende julekort?

Jeg syns også det er koselig å få kort hele desember.

Mine er skrevet, men blir ikke å sende dem før midt i neste uke tror jeg.

MiMiTa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 02:32   #24
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er det "lov" å sende julekort?

Synes det er lov i hele desember. Har allerede fått det første julekortet første uken i desember. Fikk vel lettere sjokk av å få så tidlig og er ganske treg selv. Prøver selvfølgelig å skjerpe meg hvert år men det ender som regel likt.
De fleste av våre venner og familie er heldige hvis de får det innen julaften!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 07:01   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det "lov" å sende julekort?

Jeg får ikke så mange julekort, og har aldri sendt et julekort i hele mitt liv. Men jeg tenker også at desember er helt ok. November er vilevært morsomt, og oktober ville vært sjokkerende.

Men i år tror jeg Poden og Stesnuppa skal få sende ut noen kort da. Jeg har i hvertfall kjøpt noen kort.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no